// aan de hand van inloggegevens bestellingen
$sql_gegevens = "SELECT * FROM gegevens WHERE email = '$email'";
$sql_result = $dbh->query($sql_gegevens);
echo "</br>
<h2><p>Uw Bestellingen</p></h2>
<div><h4>Welkom $voornaam $achternaam dit zijn de bestellingen die u in het verleden heeft gemaakt.</h4></div>";
// aan de hand van klant_id de bestelling ophalen
$sql_bestelling= "SELECT * FROM bestelling WHERE klant_id = $klant_id";
foreach($dbh->query($sql_bestelling) as $row)
{
$product_id=$row['product_id'];
$datum=$row['datum'];
// gegevens over de producten uit de bestelling ophalen
$sql_product = "SELECT * FROM producten WHERE product_id= $product_id";
$sql_result = $dbh->query($sql_product);
foreach($sql_result as $row)
{
$product_id=$row['product_id'];
$product_naam=$row['product_naam'];
$prijs=$row['prijs'];
Dat doet hij wel. Alleen jij weet niet wat 100% is....
Een div is automatisch zo groot als nodig is en dat is 100%. Jij wil hem nu groter hebben dan normaal zou zijn. Je moet dus heel ergens anders naar kijken. Wat is de css voor de elementen in die div? Zitten daar bijvoorbeeld float elementen tussen? In dat geval zal je aan het einde een element moeten opnemen dat een clear heeft zodat alle floats volledig worden opgenomen en niet over het einde heen gaan.
Een div is automatisch zo groot als nodig is en dat is 100%. Jij wil hem nu groter hebben dan normaal zou zijn. Je moet dus heel ergens anders naar kijken. Wat is de css voor de elementen in die div? Zitten daar bijvoorbeeld float elementen tussen? In dat geval zal je aan het einde een element moeten opnemen dat een clear heeft zodat alle floats volledig worden opgenomen en niet over het einde heen gaan.
zoals je ziet zitten er geen float elementen tussen, dus weet ik ook niet waar het aan ligt :/
En ik heb al in meerdere sites gelezen dat height:100%; en min-height:100%; betekend dat de height van de div net zo groot wordt als de inhoud die in de div staat, dan hoort mijn code toch gewoon te kloppen?