Ik zat me iets af te vragen... als je een directory iterator hebt die je toekent aan een variabele, is die iterator dan "real-time"? Dus stel je kent de iterator toe aan een variabele en een paar miliseconde later wordt er een nieuw bestand toegevoegd aan de directory. Is dat bestand dan gelijk een onderdeel van de iterator? Ik denk zelf eigenlijk van niet en dat de iterator gewoon 1 keer wordt ingelezen, maar zeker weten doe ik het niet. Weten jullie dit toevallig?
RecursiveIteratorIterator - Can be used to iterate through recursive iterators.
(vrij_ Vertaald: Biedt een interface om over RecursiveIterators te itereren
RecursiveTreeIterator - Allows iterating over a RecursiveIterator to generate an ASCII graphic tree.
(vrij) Vertaald: Maakt het mogelijk om over een RecursiveIterator te itereren om zo een ASCII boom afbeelding te maken
Kortom: De RecursiveTreeIterator heeft een specifiek doel, het maken van een ASCII tree (zie ook de method die ik aan roep in de foreach), de RecursiveIteratorIterator is de meest algemene recursieve IteratorIterator.
Zoals je ook kan zien is de RecursiveTreeIterator niks anders dan een extensie van de RecursiveIteratorIterator.
Thanks voor de uitleg Wouter, ik snap alleen niet wat er wordt bedoeld met een ASCII graphic tree. Wordt er dan een "tekening" gegenereerd? :-s Wat moet ik me er bij voorstellen?
Ah oké. Ik kreeg in 1e instantie heel andere tekeningetjes :) (gebruik ook een andere zoekmachine)
Wel apart dat die iterator kan "tekenen". Of ik het ooit nodig heb, geen idee. Maar nu weet ik in ieder geval dat het kan.