Beste Forumleden,

Ik ben bezig met een website voor mijn BPV (stage) waarbij ik een orderformulier moet maken.

Omdat ze een contactformulier al hadden dacht ik dat ik deze kon gebruiken om verder te gaan, maar wat blijkt dat ze JQuery gebruiken.
Ik heb geen ervaring met JQuery.

Graag zou ik dit willen doen door middel van een mail optie, maar ik heb helemaal geen idee - omdat dit mijn eerste keer is - hoe ik dit zou moeten doen.

Heeft een van jullie misschien een voorbeeld of nog beter een handleiding liggen voor mij?

Groeten,

Necati
Michael - op 06/02/2014 11:51:42

Erwin: Dat bedoelde ik er ook niet mee. Bedoelde dat ie door zich daarin te verdiepen verder zou kunnen met het bestaande formulier.

En precies daarom geef ik aan (nu voor de derde keer) dat als het om het mailen gaat je dat hele jquery links moet laten liggen. Leuk dat je het kan leren, maar je kan ook mysql leren, kan je emails opslaan in een database. Krijg je ook geen mail de deur mee uit, maar het is wel leuk.

Tuurlijk kan je allerlei dingen leren, maar focus je altijd eerst op wat nodig is, dan op wat leuk is. Scheelt je een hoop verspeelde tijd.

Reageren