ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat mensen van mijn site vinden

De links doen het nog niet behalve het forum

En geef er een cijfertje voor als jullie willen...
Commentaar is altijd gewenst natuurlijk :)

Ik ben nog wel bezig met de layout, ook de content boxes maar het is allemaal voor tijdelijk

Het is een site voor mijn clan,
je kan registeren, maar later komt dit in het admin gedeelte van mijn site...

EN VOOR DE MENSEN DIE LULLIG WILLEN DOEN
"ja ik heb die flash banners zelf gemaakt!!!"

voor nu ga is slapen ik zie het morgen wel op me werk wat voor commentaar ik heb ^^

http://darkbrotherhood.funpic.org

ps let niet op de message of the week, staat een beetje lullig ^^
Simpel maar overzichtelijke site
Mooie site, alleen sommige kleuren zijn niet hetzelfde zoals bij de content boxes.
Heb je de menuutjes links en rechts met Paint gemaakt?
Ik vind hem een beetje saai.
dat lettertype van de headers van je linksboxes is ook niet echt bepaald het mooiste, en de header en footer van je contentboxen komen niet overeen met de achtergrondkleur, maar dat zal wel een probleem zijn van Apple, aangezien dat een ander kleurenpallet gebruikt dan Windows.

En om toch even verveld te doen, ook die banner is een beetje saai. Plaatjes zijn leuk, maar bijvoorbeeld dat logo van Runescape had je wel een beetje kunnen laten bewegen, en rokende dark brotherhood letters, je snapt wel. Ik weet niet of het mogelijk is, maar het zou wel leuk zijn.

Eerste indruk: 5 (déjà vu!)
Lay-out: 6.5 (weinig orgineel, maar overzichtelijk)
Broncode: 6 (redelijk valid, maar tabellen zijn niet bedoelt voor de lay-out. Daarnaast gebruik je wel een stylesheet, maar zie ik nog, naar mijn mening te veel, opmaak in de pagina zelf staan)

Eindcijfer: 6
De geanimeerde header leidt me constant af, vind ik een minpunt eigenlijk... Tevens is grijs niet bepaald een kleur :) Het grijs overheerst.. Maar, aangezien het de zoveelste clan site is, is dit -qua layout- een van de overzichtelijkste :)
Ja ik weet het, maar toen ik die content boxen had gemaakt zat ik achter een scerm met een gebroken pinnetje, met andere woorden; het beeld was meer groen..

Nee, geen paint maar haastig photoshopwerk :)

En wat ik al zei, ik ben nog bezig met de layout.

Ik ben wel erg blij met jullie commentaar, more=more :)

en ik weet niet wat ik moet doen met de achtergrond, zal ik een img gebruiken
heel klein "<" zoiets erionzette ?
ik weet het niet, zeg er eens wat van ^^

Plannen in de toekomst:

* source valid maken
* moet op elke browser kunnen werken
* tabellen blijven, maar met decoratie met andere woorden <table border=" 0">
* ik ga wat meer doen met me stylesheet
* achtergrond, iets maar weet niet wat

maar dit komt allemaal wanneer het inlog gebeuren af is

wanneer alles is beveiligd, inc botje van google
Ik heb de fout gevonden, (de content boxes andere kleur dan de achtergrond)
als je een site maakt moet je web safe colors gebruiken :

ipv;
color="#999999"

moet je;
color ="#999"

dat voorkomt fouten als in mac en andere os systemen

je kan het zo controleren:
#ff55hh

kan je;
#f5h
van maken

maar van dit:
#fh48dh
kan je niets van maken
dus dit is dug geen web safe color

(ps dit was een voorbeeld, meschien bestaat de kleur wel niet :), denk het wel ma rja)

en ik wil graag weten wie dat al wist of niet :)
Kan je laten zien dat dat zo is? Bijvoorbeeld door het op je website toe te passen?
nee ik ben nu op me werk sry.., maar ik neem aan dat je dat nog niet wist :)

het is ook een betere manier om je site overzichtelijker te maken
meschien ook wel voor de validator :)

@jelmer

zo zie je maar, dat je uit deze php,mysql newb behoorlijk wat goede info kan halen ^^

en voor ik het vergeet te zegge mijn layout is in tabellen maar ik ga er divs van maken, dus ik ga nog niet verder roekeloos tijd daarin steken
maar als het echt moet dan doe ik het wel
Ik wou even kijken of het waar was ^^,

Als ik een pagina en een plaatje op een mac maak, ziet dat er op diezelfde mac altijd goed uit. Als ik nou een plaatje en een pagina maak op een PC, en dan bekijk met een mac, kan ik pas oordelen of je gelijk hebt of niet.

PS; dit is trouwens het complete websafe colour palette. En volgens mij hebben die geen invloed op hoe de kleuren worden weergegeven op je beeldscherm. Ze bestaan alleen maar om aan te geven welke kleuren in beeldschermen met 256 kleuren of meer goed kunnen worden weergegeven.
ja en als je goed oplet. zie je alleen 2 dezelfde letters en cijfers naast elkaar staan

dus niet 34dg4f

het is alleen:

(##)(##)(##)
dus met andere woorden
(#)(#)(#)

ik heb deze informatie gekregen van een vriend die alles maar dan echt ook alles weet van html ^^

Reageren