ik heb 4 tijdstippen in eetmaal, bijv. 7:00 uur, 12:00 uur, 15:00 uu en 21:00 uur.
Wat ik wil is dat bijv. als 7 uur geweest is dat alleen de volgend tijdstip wordt getoond, in dit geval 12uur en ga zomaar door..
Hoe krijg ik dit van elkaar? wil iemand mij helpen? Thanks
Zoals in de code die ik aangaf waarin de variabele uit de foreach wordt gekopieerd naar een nieuwe variabele zoals je ook met de value doet.
Op deze manier kun je maar een tijd en tekst weergegeven of je moet het geheel In de foreach uitvoeren.
sorry, de tijd in de variabel wordt goed getoond, maar de text ervoor niet' er wordt in plaats van text een cijfer teruggegeven. Zie onderstaand var_dump
Ik snap het al. Sort() wist namelijk de key van de array. Dus de namen die jij wilt zijn vervangen door cijfers. asort() behoud de keys wel. Het script kan trouwens ook iets korter
@Michael: Door het korter maken mis je nu de waarde als de if() geen enkele true geeft.
<?php
$times = array('Imsak'=>$Imsak, 'Fajr'=>$Fajr, 'Shorook'=>$Sunrise, 'Dhuhr'=>$Dhuhr, 'Asr'=>$Asr, 'Sunset'=>$Sunset, 'Maghrib'=>$Maghrib, 'Isha'=>$Isha, 'Midnight'=>$Midnight);
het ziet er goed uit, hij neemt nu de namen mee. Een hoop geleerd. Bedankt hiervoor.
Is het mogelijk om hem de zomertijd mee te geven, zodat de tijd automatisch in de zomertijd overgaat straks?