Ik werk aan een portfolio en heb een stukje jQuery gebruikt voor de intro om de bezoeker gelijk kennis te laten maken met een programmeertaal die ik graag gebruik. Het gaat hier alleen om de effecten en om het laatste stukje voor de doorlink. Willen jullie dit beoordelen voor mij?
skim·men (skimde, heeft geskimd)
1 de magneetstrip van andermans bankpas kopiëren om er zelf geld mee op te nemen
Hehehe... ik mag hopen dat je iets anders bedoelt ;)
Je zal wel bedoelen "scannen".
Vroeger was het nog "leuk" om splash pagina's te bekijken. Het voelde bijzonder en speciaal "wow... dat dit allemaal kan zeg!". Tegenwoordig weet men wel wat er allemaal kan, en wil men simpelweg zo snel mogelijk vinden wat men zoekt. Lang verhaal kort: vroeger was een splash pagina leuk. Anno 2014 niet meer. Het komt amateuristisch over en men zit er niet op te wachten. Dus ik zou zeggen: niet doen!
Wat je wel zou kunnen doen is dat je ergens een linkje plaatst "voorbeeld van een dynamische pagina" en dat je dan die pagina in een nieuw browserscherm laat zien. Maar in ieder geval niet als intro-pagina. Ik snap dat het niet leuk is om te horen na de moeite die je er hebt ingestoken, maar het advies is goed bedoeld ;)
Hehehe... ik mag hopen dat je iets anders bedoelt ;)
Je zal wel bedoelen "scannen".
[google]tekst skimmen[/google] is gewoon een Nederlands begrip, sommige woorden hebben verschillende betekenissen in andere contexten, betweter ;)[/offtopic]