afbeelding?w=175 verwijst nergerns naar, is gewoon een tijdelijke naam om de hoogte en breede aan te geven.
De $system_afbeelding is wel de afbeelding (wordt uit de database gehaald).
De $title is de naam de het systeem waar de afbeelding bijstaat.
>>> De afbeelding zie ik nergens naar verwijzen, ook niet naar een pagina.
Of wij snappen jou niet of jij ons niet.
Je wil een afbeelding weergeven. In je script verwijs je naar 'afbeelding' wat een pagina zou moeten zijn. Deze geef je variabelen als w,h en i mee die daarna jou plaatje zoude moeten vormen.
Het enige wat belangrijk is, dat de de afbeelding weer goed geschaald wordt.
Ikzelf heb dit script niet geschreven, maar ik kan ook geen verwijzing naar een pagina zien.
want als ik afbeelding?w=175&h=175&i= weghaal dan wordt deze nog steeds doorgestuurd, naar een andere pagina.
Toevoeging op 07/03/2014 16:03:16:
Heeft iemand een idee of een andere manier van het goed schalen van de afbeeldingen? binnen deze context?
Het enige wat belangrijk is, dat de de afbeelding weer goed geschaald wordt.
Ikzelf heb dit script niet geschreven, maar ik kan ook geen verwijzing naar een pagina zien.
want als ik afbeelding?w=175&h=175&i= weghaal dan wordt deze nog steeds doorgestuurd, naar een andere pagina.
Toevoeging op 07/03/2014 16:03:16:
Heeft iemand een idee of een andere manier van het goed schalen van de afbeeldingen? binnen deze context?
Ik stel voor dat je eerst onderzoekt waar het woord afbeelding op slaat. Het zou al helpen als je zelf in ieder geval begrijpt wat je script doet.
Mijn vermoeden is dat je 90% kans hebt dat zodra je je script begrijpt de fout zelf wellicht ontdekt.
Staat er bijvoorbeeld in de map waar dit script staat een bestand met de naam 'afbeelding' oid?