Heey mensen hebben jullie leuke.... Ken je dat? Zinnetjes.

Zet ze hier neer.

(Voor dat gevoel van 'OMG' dat ik dat toen deed:P)Altijd lekker om daar aan te denken!

[size=xsmall]Toevoeging op 12/03/2014 17:29:56:[/size]

Als voorbeeld even:..

Ken je dat...

Je vroeger ging kijken hoelang het duurde tot het licht in de koelkast uitging als je net niet de deur dicht deed!
Ken je dat?
Dat je na een halfuur googelen eindelijk een PDF vindt waarin op pagina 327 de oplossing van foutcode E07 staat... "Druk op de RESET-knop."
Haha Ward ;)
Kent u dat, als het antwoord niet op de eerste pagina van google staat, bestaat het waarschijnlijk niet.

Er zijn uitzonderingen, soms wil het nog wel is helpen, heel soms.
@Albert; Toen Google Search nog goed was, gelde dat inderdaad wel. Of je kreeg gewoon een melding dat het niet kon worden gevonden. Nou krijg je bij alles wat je ook zoekt iets voor geschoteld ook al heeft het er niks mee te maken. Eerste pagina is tegenwoordig ook vaak voor de adverteerders en vind je op de 2e pagina betere resultaten.
Niet mee eens. Altijd als ik op google iets zoek, is de eerste pagina voldoende. Als je op de 2de pagina gaat kijken kom je ongeveer hetzelfde tegen.
Dan werkt Google Search bij jou beter dan bij mij.
Het richt zich veel te veel op je geschiedenis en locatie. Daardoor krijg je per systeem andere resultaten. Mijn locatie hoeft helemaal niet te worden meegenomen, hooguit als ik openingstijden van de ah zoek o.i.d.
Ik vind het er de laatste jaren zeker niet beter op geworden.

Reageren