hallo
ik zoek leuke dingen omte maken in webtalen
maak niet uit welke
heb je een idee zet hem hier onder
ik ben beginnede script dus verwacht niet zo veel van me
MVG KENNY
Wat is een 'ding'? Wat is 'leuk'?
Heb je zelf geen hobby? Ben je lid van een (sport)vereniging?
Welke webtalen? php, html, css, asp, .......?
[quote="Kenny iets op 24/04/2014 21:13:20"]
ik ben beginnede script dus verwacht niet zo veel van me
Misschien goed om dan eerst de basis beter te leren?
Wat wil je met het idee gaan doen?
Ga je het script hier plaatsen, zodat anderen er commentaar op kunnen geven / wat mee kunnen?
[/quote]
daar voor wil ik ook die projecten ofzo hebben
om het aan jullie laten zien zodat jullie hem kunnen verbeteren allen ik weet niks
en ja alle webtalen9
Site betreft een muziekband.
Een site in meerdere talen.
Beheerder kan talen toevoegen(/verwijderen).
Beheerder kan menu-items toevoegen/verwijderen (let op: meerdere talen mogelijk).
Beheerder kan teksten per menu-item (per taal) toevoegen/wijzigen (bv info over band, tourschema, uitgebrachte cd's, songteksten).
Beheerder kan foto's/afbeeldingen uploaden bij content/teksten.
Bezoekers kunnen reviews geven (waardering (sterren-systeem) en plus- en minpunten (bv. concert, cd).
Site betreft een muziekband.
Een site in meerdere talen.
Beheerder kan talen toevoegen(/verwijderen).
Beheerder kan menu-items toevoegen/verwijderen (let op: meerdere talen mogelijk).
Beheerder kan teksten per menu-item (per taal) toevoegen/wijzigen (bv info over band, tourschema, uitgebrachte cd's, songteksten).
Beheerder kan foto's/afbeeldingen uploaden bij content/teksten.
Bezoekers kunnen reviews geven (waardering (sterren-systeem) en plus- en minpunten (bv. concert, cd).
PDO. Maar vraag je zelf nou eerst eens af wat je echt wilt leren. Het lijkt me niet handig om alle talen tegelijkertijd 'even' te gaan leren. Richt je op één ding en als je dat onder de knie hebt het volgende.
Heb je al enige kennis van OOP? Zo nee, begin dan met MySQLi.
Als je PHP al onder de knie hebt kun je er voor kiezen om OOP te gaan leren. Zodra je OOP onder de knie hebt kun je PDO leren.