Door
Peter Arendse
op 28-04-2014 20:15
gewijzigd op 28-04-2014 20:17
1.437 views
Allen,
Sinds vele jaren gebruik ik een script en krijg van de 1 op de andere dag een foutmelding zonder ergens aan te hebben gezeten. Kan iemand mij a.u.b. helpen?
De meldingen zijn als volgt:
Deprecated: Function mysql_db_query() is deprecated in /www/htdocs/taxikalf/test/header.html on line 35
Deprecated: mysql_db_query() [function.mysql-db-query]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in /www/htdocs/taxikalf/test/header.html on line 35
Deprecated: Function mysql_db_query() is deprecated in /www/htdocs/taxikalf/test/header.html on line 47
Deprecated: mysql_db_query() [function.mysql-db-query]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in /www/htdocs/taxikalf/test/header.html on line 47
Warning
This extension is deprecated as of PHP 5.5.0, and will be removed in the future. Instead, the MySQLi or PDO_MySQL extension should be used. See also MySQL: choosing an API guide and related FAQ for more information. Alternatives to this function include:
•mysqli_select_db() then the query
•PDO::__construct()
Warning
This function has been DEPRECATED as of PHP 5.3.0. Relying on this feature is highly discouraged.
Ik heb het script vele jaren geleden met hulp van mensen op deze site ontwikkeld, ben nu 50 en heb nu al hoofdpijn. Kun je me a.u.b. helpen en de goede code in je commentaar plaatsen?
Ik snap de opmerking van kant en klare oplossing wel, maar de site heet niet voor niets php hulp, toch?
Mijn beroep is taxichauffeur en ben geen programeur, dus alle hulp is welkom ;-}
IK krijg nu de volgende melding:
No database selected
Ik heb het hele stukje code even geplaatst, misschien is dat beter!
>> PS. Jij bent zeker geen taxichauffeur ;-}
Dat klopt, maar ik neem aan dat ik aan jou de weg kan vragen, maar dat als ik wik dat je me daar naar toe brengt ook moet betalen :-P