Beste:
Na heel lang niets meer gedaan te hebben in de design heb ik mij laten over halen om een stuk software te kopen om het script veilingmeester te installeren en aan te passen...
met dit script kan de admin een veiling opstarten en dat werkt ook....
echter de weergave geeft een blanco pagina...
de hostingpartij zegt dat de software te oud is ??? men zegt dat...
maar goed, het werkt dus niet.... wie heeft een idee om de index.php aan te passen dat het wel gaat werken ?
[quote="- Aar - op 07/05/2014 08:38:59"]
[quote="Ruud gool op 06/05/2014 23:52:32"]
de hostingpartij zegt dat de software te oud is ??? men zegt dat...
Vreemde uitspraak. Het kan net zo goed zijn dat de error-reporting uit staat, en dat het script ergens niet goed geinstalleerd kan zijn.[/quote]
Beste Ruud,
Hartelijk dank voor uw vraag. Wanneer we in het bestand 'config.inc.php' error reporing aan zetten (in regel 6 error_reporting(1); naar error_reporting(E_ALL); wijzigen), verschijnen er een groot aantal foutmeldingen op het scherm.
[...]
[/quote]
Aha, je hosting deed zelf al vooronderzoek. Wel netjes van ze, hoewel niet iedereen het fijn vindt dat ze zelf (ondanks het goed bedoeld is) aan je script zitten. Ik had het niet uit deze hoek verwacht, en dacht wat ruimer.
Misschien is het handiger om geen regelnummers mee te kopieren. Missschien een gewoonte van de oude basic-taal van vroeger. Maar bij PHP is er geen sprake meer van.