Beste:
Na heel lang niets meer gedaan te hebben in de design heb ik mij laten over halen om een stuk software te kopen om het script veilingmeester te installeren en aan te passen...
met dit script kan de admin een veiling opstarten en dat werkt ook....
echter de weergave geeft een blanco pagina...

de hostingpartij zegt dat de software te oud is ??? men zegt dat...

maar goed, het werkt dus niet.... wie heeft een idee om de index.php aan te passen dat het wel gaat werken ?

www.kempenbed.nl/veiling

ik kan dat zelf niet aanpassen verder ??? wie kan mij helpen ?

dank je wel
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

// rest van het script
?>
- SanThe - op 07/05/2014 12:44:39

<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

// rest van het script
?>

doet het niet.. ik snap het ook niet denk ik... misschien kan je de code even aanpassen in de externe link en herplaatsen svp ..

Ruud gool op 07/05/2014 12:33:05

iemand die dit wel kan ?
hoeft niet voor niets..

Ik ben best bereid om te kijken of ik dit aan de praat kan krijgen maar dan wel eerst even een paar duidelijke afspraken maken.
Pipo Clown op 07/05/2014 13:21:44

[quote="Ruud gool op 07/05/2014 12:33:05"]

iemand die dit wel kan ?
hoeft niet voor niets..

Ik ben best bereid om te kijken of ik dit aan de praat kan krijgen maar dan wel eerst even een paar duidelijke afspraken maken.

oke deal stuur mij een pm aub !
[/quote]

> Veel tijd ingestoken

Gemiste kans dat je dan niet even de 'deprecated' functies en onzinnige javascript eruit haalt.
Wat heb je wel aangepast?
Ruud gool op 07/05/2014 11:46:17

[quote="- Aar - op 07/05/2014 08:38:59"]
[quote="Ruud gool op 06/05/2014 23:52:32"]
de hostingpartij zegt dat de software te oud is ??? men zegt dat...

Vreemde uitspraak. Het kan net zo goed zijn dat de error-reporting uit staat, en dat het script ergens niet goed geinstalleerd kan zijn.[/quote]

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw vraag. Wanneer we in het bestand 'config.inc.php' error reporing aan zetten (in regel 6 error_reporting(1); naar error_reporting(E_ALL); wijzigen), verschijnen er een groot aantal foutmeldingen op het scherm.
[...]
[/quote]
Aha, je hosting deed zelf al vooronderzoek. Wel netjes van ze, hoewel niet iedereen het fijn vindt dat ze zelf (ondanks het goed bedoeld is) aan je script zitten. Ik had het niet uit deze hoek verwacht, en dacht wat ruimer.
Pepijn --- op 07/05/2014 15:05:05

http://pastebin.com/rYHQEasv

Veel tijd ingestoken, als iets niet werkt, zeg het maar!

Parse error: syntax error, unexpected '3.' (T_DNUMBER) in /home/pnll233443/domains/kempenbed.nl/public_html/veiling/index.php on line 3

bedankt alvast pepijn .. ik kan je ook de inloggegevens geven ??
daarna verander ik het wel..

Misschien is het handiger om geen regelnummers mee te kopieren. Missschien een gewoonte van de oude basic-taal van vroeger. Maar bij PHP is er geen sprake meer van.
Wat Aar zegt is waar(, zoals altijd?!).
Bij je $row's staan allerlij letters.

@Ruud, inloggegevens staan als het goed is in, includes/adminbestand.php
Als het niet lukt, stuur me een PM, dan help ik je wel verder.

Reageren