Ik vind persoonlijk dat je zelf ergens mee moet komen, de opzet heeft Aar je gegeven, je kunt nu proberen dingen te doen, fouten op te zoeken, tuts doorlezen en zelf verder komen. Je hebt geen enkele kennis van PHP, maar dat moet je leren. Als je het script moet aanpassen moet je dat zelf kunnen doen, ipv dat je voor elk dingetje hier moet komen. Je moet met een Database om kunnen gaan, dat zijn allemaal dingen die je moet kunnen, wil je echt gebruik maken van PHP. Wat jij nu wilt is dat wij een script voor je gaan schrijver, waarna je het post en klaar bent. Zo werkt het niet, ik ben vorig jaar mei begonnen en weet nu veel van PHP, niet alles, maar kan de meeste dingen (gemakkelijk) zelf schrijven, uit mijn hoofd. Nu ga ik verder met Ajax, waar ik tegen dingen aanloop en dan eerst ga zoeken voordat ik iets post. Probeer het zo, oefen zelf en ga dan verder.
Ik heb de eisen in het topic gezien, en het is toch wat geavanceerder dan ik had verwacht dat ik geen tot weinig tijd zie om dit te bouwen. In eerste instantie dacht ik aan een edit/invoeg-script met een simpel formuliertje en een upload met een simpele checkbox die aangeeft of een foto zichtbaar/onzichtbaar moet worden, maar dat ligt dus anders.
Verder is niet echt geheel duidelijk hoe je per afbeelding aan wilt geven of deze getoond worden. Is het een HTML-code die ergens al staat, waar mee je wilt aangeven of deze getoond mag worden? En hoe komen die afbeeldingen op je site?
Als ik zo zie zou het best een omslachtig systeem kunnen worden terwijl een beter functioneel ontwerp een logischere keuze is.
Hopelijk reageert er iemand anders op je vacature.