Ik wil graag een systeempje hebben met stukjes tekst die kan publiceren/unpubliceren.
Heeft iemand een script

Kan u misschien alstublieft de hele code geven?? Ik heb het zo hard nodig..
Wat houd je tegen om zelf eens wat te proberen?

De insteek van PHPhulp is dat we mensen graag helpen met hun problemen, maar niet alles voorkauwen. Je snapt immers wel dat een mens daar weinig van leert ;-)

En als je met PHP bezig wilt gaan, dan moet je nu eenmaal wel weten wat je precies doet.
Ik heb zelf nu genoeg handgrepen en know-how gegeven dat je zelf eens verder kan kijken. In de tussentijd staat je vacature uiteraard ook nog steeds open.
Ja, maar zoals ik al zei leer ik het en heb ik het vanavond nodig.
Kan u dit ALSTUBLIEFT voor mij maken
Ik kan het wel maken, maar dat gaat 't vanavond in ieder geval niet worden. Verder is 'vanavond' een vrij korte deadline voor iemand.
Voor wanneer zou u het kunnen maken?
Wordt ergens deze week, donderdag als het lukt, anders vrijdag.
Als je je vacature even wat kan verduidelijken met criteria....

- Waar komen die afbeeldingen vandaan?
- Heb je al iets aan code, al is het een formulier
- Hoeveel teksten moeten er worden aangepast.

Toch vraag ik me af of een CMS niet handzamer zou zijn? Want dat is er eigenlijk speciaal voor bedoeld.
Nee, ik wil enkel dat ik afbeeldingen heb, zoveel als ik wil die ik er gewoon in programmeer, dus niet via een formulier aanmaak.

Die afbeeldingen gewoon met de img tag.
Geen teksten..
Pas dan a.u.b. je vacature-topic dan a.u.b. aan met alle eisen en hoe het moet werken.
Oké heb ik gedaan net als wat hierboven staat.
U heeft het dus donderdag/vrijdag af?
Ik zal mijn best doen.

Maar als je wat concreter in de vacature kan zijn, zou dat een hoop tijd besparen.
Het is niet echt duidelijk waar de plaatjes vandaan komen. Hoe ze ingevuld worden. Hoe het systeem er functioneel uit moet zien? Met tiental regels zal alles echt een stuk duidelijker worden...

Verder heeft mijn collega Wouter nog een verzoek gedaan, waaraan nog niet voldaan is.

Reageren