Dat kan natuurlijk, maar wil je dan de gegevens dus in een popup schrijven mat javascript, of een bestaande pagina waar de resultaten worden opgehaald openen in de popup? En bedoel je met een popup een nieuw browservenster, of een dialoog die je maakt met HTML, zoals een JQuery Dialog.
Je kunt dan toch gewoon de lijst die je met een php loop maakt in de popup zetten?
Die popup is gewoon een element dat zichtbaar wordt als je hem wil laten zien met javascript, de data staat er dan dus al in.
Ik heb tot nu toe een aantal verschillende popup script geprobeert, maar tot nu toe kreeg ik er geen werkend, omdat het javascript niet overweg kon met de querie.
Heb een voorbeeld geplaatst. Javascript kan geen query doen, en dat hoeft in dit geval ook niet. Je zou wel de gegevens later nadat de pagina is geladen nog op kunnen halen met ajax (dan laat je javascript een nieuwe request doen naar de server)
Sorry, ik denk dat ik toch verkeerd uitleg wat ik wil.
Probeer het opnieuw.
een pagina heeft een zoekveld, met een submit button.
De gebruiker geeft een productnaam of een deel van een product naam op en drukt op submit.
Er verschijnt dan een popup met alle mogelijke producten. De gebruiker kiest een product en deze verschijnt dan op de pagina met het zoekveld.
De gebruiker blijft deze stappen herhalen totdat alle producten gekozen zijn.
En er dus een lijst ontstaat met alle benodigde producten.