Toch krijg ik ruimte tussen het het rode en het groene kadertje en ook ruimte tussen het rode kadertje en het formulier dat in het iframe wordt getoond. Wie heeft een idee hoe dat kan?
action="" zal een foutmelding geven in de validator,
"zal" in de vorm van 'daar ga ik van uit' of je hebt het geprobeerd in een validator en het blijkt zo te zijn?
In 9 van de 10 form's zet ik action="" en dat is nog nooit slecht uit een validator gekomen.
Toevoeging op 12/06/2014 22:01:06:
Correctie: ik zie dat het in HTML5 niet meer zou mogen. Weet iemand hier misschien meer van?
?
Onbekende gebruiker
12-06-2014 22:06
gewijzigd op 12-06-2014 22:17
Er stond eerst een fout in het script (echo vergeten voor $_SERVER['PHP_SELF']) en dat ging niet door de html5 validator.
Maar kom nu nog meer headers tegen in het script die foutmeldingen geven. Bovenin staat nog een ob_start(). Moet ik die dan misschien verplaatsen naar het begin van het hele script? En kan ob_start() nog invloed hebben op andere zaken?
Ik heb wel iets over headers gevonden, maar op zich duidelijk dat er geen header mag voorkomen na enige output. Als ik daar aan zou moeten voldoen, dan moet ik mijn hele site omschrijven. Iets waar ik niet echt op zit te wachten.
>> Als ik daar aan zou moeten voldoen, dan moet ik mijn hele site omschrijven. Iets waar ik niet echt op zit te wachten.
Een script met verkeerde logica gaat alleen fouten ophopen. Dus het is een kwestie van nu iets kleins oplossen voor elke pagina (waarbij het alleen het verplaatsen van code van beneden naar boven het doctype betreft) of later echt je hele code opnieuw gaan herschrijven.
Inderdaad is action="" nutteloos: een attribute zonder value is gelijk aan geen attribute. Dus haal heel action="" weg en klaar is kees!
?
Onbekende gebruiker
12-06-2014 23:28
gewijzigd op 12-06-2014 23:29
@Wouter
Ja, je hebt gelijk met het herschrijven. Maar voor die ene pagina waar ik wel een keer headers gebruik heel veel te herschrijven ... liever niet. Het is voor mij een hulpmiddel om mijn hobby te kunnen publiceren, niet werk ... Er zullen veel meer onlogische dingen in mijn scripts zitten die er bij het herschrijven ook niet uit gaan ... Dat zou betekenen dat ik in de toekomst nog een keer een herschrijving moet doen.
Dus liever antwoord op de vraag of ik iets met dat ob_start() kan doen.