Gelukkig 1 - 5 ipv 5 -1 :D Had dit totaal niet verwacht en kwa voetbal kan het nog wel beter. Maar desondanks, prima uitslag en daar draait het allemaal om en wat een geweldige goals!
Nou nou, niet zo pessimistisch zeg... als je 5 doelpunten scoort doe je toch best iets goed :)
Nee hoor, dat is het hem nou juist. De helft van de 'supporters' schreeuwen wereldkampioen etc terwijl ze nauwelijks verstand van voetbal hebben (niet dat dat ik dat heb) en alleen naar de uitslag kijken .
Maar het voetbal was niet goed (al een paar jaar niet meer, komt mede door het jonge team), ja ze scoren en op wat voor mooie manieren ook, goed voetbal was het zeker niet. Verdediging liet veel steken vallen, daar kwam die penalty ook vandaan (oke, was geen terrechte penalty maar het zat er aan te komen).
Mwa... ben ik niet met je eens. Dat ze wereldkampioen worden, hoor je mij niet zeggen. Maar van de andere kant, als je de regerend wereldkampioen op deze manier vernedert moet je ook niet gaan zeuren dat het allemaal zo slecht was.