hallo,

ik heb mijn cms eindelijk bijna af, na 1 jaar hard werk.
Wat vinden jullie ervan?
Willen jullie alle plugins (bvb ghastenboek, comments) testen zodat ik de eventuele fouten er nog kan uithalen. De pagina's worden de komende 5 dagen gelogd op php fouten... dus als jullie willen testen, test er maar op los of als jullie zelf fouten vinden post ze dan maar hier...

het admin gedeelte zal binnekort ook testbaar zijn, het backend gedeelte is 85 % klaar momenteel :)

Jammer van die page-refresh, zoals ik al vorige maand aangaf.
Het mag wel een templatekwestie zijn, maar het kan klanten zeker afschrikken.

ik weet het :) maar ik ben nog bezig met de cms af te werken, daarna krijgen de details de afwerking :)
Geen Nederlands => abbonement
Die captcha-code bij het gastenboek kan je beter met AJAX herladen. Op deze manier is je input weg als je erop drukt. Verder is het eigenlijk onnodig omdat de captcha veel te makkelijk te lezen is, waardoor je geen nieuwe hoeft aan te vragen.

Bij het liken:
Er kan slechts 1 maal per bezoeker (IP adres) gestemd worden om spam en beinvloeding van het stemmen te voorkomen.

Je weet dat er meerdere PC's op een netwerk kunnen zijn onder 1 IP?

mmmh daar heb je wel een punt, daar ga ik wat aan doen. Bedankt voor de tip. En voor die page-refresh, die is idd afhankelijk van de template die je gebruikt. andere templates refreshen niet en laden ook niet...
Waarom haal je het er niet gewoon uit? Het lijkt mij onnodige eye-candy.
Bij aanmelden nieuwsbrief is dit een geldig e-mailadres: f@fdfsdf

Wat een goede captcha zeg, beter dan niks...
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een bot hier problemen mee heeft, je kunt beter de code in een echte afbeelding zetten.
Als nu JS uit is, is de veiligheid ook uit.
ik ga werken aan die captcha, tekst in afbeelding en automatische refresh zonder page refresh. Nuttige tips allemaal. bedankt

Toevoeging op 21/06/2014 13:20:32:

Ik weet niet of het de bedoeling is maar iemand heeft iets op je homepage aangepast. Je zei ook dat je het backend open zou stellen maar wat zijn de login gegevens?

Reageren