Ik kijk op mijn dagelijkse zoektocht naar nieuwe interressante berichten en spam, en kom tegen:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/19/
Spam die echte links maakt! Spam die ubb-code kent, en dus niet wordt tegengehouden door het door mij eerder bedachte (en nog niet geïmplanteerde) spamfilter.

Nu moet er dus eerst weer een patroon gevonden worden in de berichten, en op basis daarvan kan je ze dan bannen. Maar op basis van 2 berichten is dat vrij moeilijk te bepalen.

Iig, ze mogen weg van mij, alsjeblieft, verdelg het ongedierte, (ik sla de berichten hier toch lokaal op) en in de tussentijd moet er dus iets gebeuren om deze nieuwe spam tegen te houden. (en persoonlijk vind ik het verplicht registeren niet een van de mogelijkheden)
Ok, nu ga ik mijn plan voor wereldoverheersing aanpassen. Mijn nieuwe regieme zal nog strenger optreden tegen spammers!

Mensen die dit doen moeten het land worden uitgezet, al wonen ze hier niet eens! aah!

PS:dit soort mensen (bots) geloven blijkbaar niet in god, maar in party-poker.
Ja, Die is wel heel erg!!!!!! Ik stem voor een nieuwe wet tegen spam!!!
Deze is zelfs met ubb
Waneer dit nog vaker gebeurt, stem ik in met de 'typ een code uit een plaatje over voor niet leden'-veld op alle pagina's die dit nodig hebben.
Jelmer schreef op 01.09.2005 21:53
Waneer dit nog vaker gebeurt, stem ik in met de 'typ een code uit een plaatje over voor niet leden'-veld op alle pagina's die dit nodig hebben.

"Wanneer dit vaker gebeurd" Dat hoeft al niet meer, ik ben er nu al zat van.
Omg klote spambots
wow, dat is een boel spam.
Ik mag ze nog niet verwijderen :(
He!? je zou ze toch niet verwijderen? en toch zijn ze weg.
Ik heb ze niet verwijderd :/

Reageren