Door
Rene Scheuneman
op 28-07-2014 15:04
gewijzigd op 29-07-2014 11:06
2.739 views
Hallo,
Ik ben opzoek naar 1 of meerdere programmeurs die het geweldig vinden om complexe website te bouwen.
De site staat nu online en is gemaakt in CMS Drupal. Niet heel erg tevreden over de resultaat en ook ontbreken er meerdere functies. Nu wil ik hem opnieuw laten bouwen en dat zou ook met meerdere programmeurs kunnen. Je zult in het begin niets verdienen. wanneer er inkomsten worden gehaald dan verdien jij er ook aan! Hier worden van te voren natuurlijk afspraken over gemaakt, want niets voor niets gaat de zon voor je op!!
Het wordt een site voor Gamers waar sociale interactie belangrijk is. Ook de zoekfunctie naar om naar gamers /Clans te zoeken is Uniek en belangrijk. verder ga ik hier nog niet op in. je kunt al wat functie zien op mijn huidige site (inloggen tijdelijk uitgeschakeld).
wil je meer info of lijkt je dit een leuk idee!! neem dan contact met mij op, hoor graag van je.
Misschien dan verstandig om uit te vinden waarop die andere dan vastliepen. Is dat op een technisch aspect dan weet je waar je hier naar moet vragen. Is het echter om het aspect dat Ward aangeeft, dan moet je je gaan afvragen hoe je dat moet gaan oplossen. Helaas heb ik dezelfde ervaring als Ward en dus inderdaad ook weinig fiducie in de goede afloop....
ze liepen vast op het programmeren van bepaalde functies. vooral de koppelingen van gegevens van members aan console, games, skils etc etc
en ja ook ik ben tegen praatjes aangelopen en geld verloren zonder dat ik iets had. Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn met wie ik wel en niet in zee moet gaan.
ook jullie hebben dus slechte ervaringen en dat is spijtig om te horen. ik ben zelf niet iemand die van iemand zijn goedheid wil profiteren en er dan niets voor terug wil stellen.
maar zoals Ward het verwoord zijn ook mijn woorden natuurlijk bla bla bla
Ben dan ook van mening dat je contracten moet opstellen waar beide partijen op terug kunnen vallen.
ook zou ik willen dat deze persoon(en) bij het project betrokken blijven.
Designers moet je ook niet laten programmmeren (en omgekeerd: je moet mij ook geen design laten maken)
Probleem is vaak, dat er niet een concreet plan ligt: noch van de opzet van de functionaliteit, de veiligheid noch van een business-model.
Hoe ga je gebruikers trekken?
waarom komen die bij jou en niet bij een van de 100 andere vergelijkbare sites?
Waarom gaan ze betalen? Of worden het de advertentie inkomsten? Heb je al een beeld van de inkomsten die je wilt verkrijgen?
De kans dat Facebook jouw site gaat kopen is natuurlijk om en nabij nihil.
Nogmaals Ivo, Ik ga hier op de forum niet alles bespreken. snap dat je graag info wil hoor!!
Mijn vraag is of er programmeurs zijn die iets in mijn idee (plan) zien en met evt meerdere mensen er aan te werken. dan later ga ik alles bespreken. en zeker niet op een forum.