ik ben enekele dagen terug overgestapt naar XAMPP1.8 met PHP5.5.1 en toen werkten de echo's in include modules ineens niet meer: rara
ik heb de vorige versie XAMP1.7.3 met PHP5.3.1 geheractiveerd en de echo's die ik gebruik om mijn development te controleren en niet om user meldingen te geven, ze werkten dus wel.
Wie weet welke switches ik moet zetten in bijv. php.ini: ik kan die niet zomaar vinden.
alvast bedankt
in de PHP5.5.1 werkten de echo's wel in primaire php-modules
grr RvdM
in XAMP1.7.3/PHP5.3.1 zie ik deze echo's wel, maar onder XAMP1.8.x/PHP5.5.1 worden deze echo's niet
ik heb naar output_buffer gekeken en op On gezet, maar dat gaf geen oplossing
OK maar dan moet ik eerst switchen naar het nieuwe XAMPP programma ; dat duurt even; ik kom er morgen op terug, want het begint nu wel einde dag te worden
wel alvast bedankt voor het meekijken
ik kom er later op terug, want voor 26-8 moet ik een aantal zaken af hebben en ik ga dus even verder op de "oude" releases van XAMPP en PHP; na 26-8 verder, dus ik sluit het onderwerp nog niet
Hoogstwaarschijnlijk geeft je code een error die de uitvoer van je code stopt, waardoor het echo statement niet wordt uitgevoerd. Zet eens bovenaan je code het volgende om errors weer te geven:
<?php
error_reporting(-1);
ini_set('display_error', true);
?>
na een hele poos het project weer opgestart: ik werk voor mijn ontwikkeling op een laptop met W7Home en met XAMPP 1.8.3 waarin [PHP: 5.5.11]
ik voeg een heel klein stukje code toe:
<?php
error_reporting(-1);
ini_set('display_error', true);
/**.............