Geachte allemaal,

Ik probeer een mobiele website te bouwen voor www.joey-riemersma.nl. Tevens heb ik helaas geen enkel idee hoe dit moet, en hoop ik dat jullie mij willen helpen!

Vriendelijke groet,

Joey Riemersma
Joey Riemersma op 27/08/2014 19:34:41

Het gaat erom dat ik vanaf mijn laptop en telefoon hierbij kan, het is bedoeld voor mij alleen.

Je hebt een website waar je alleen zelf bij hoeft te kunnen, maar je loopt al vast op het inlogscherm? Misschien moet je het probleem dan breder trekken: wat wil je met die website gaan doen dat je niet kunt doen met cloudoplossingen zoals Google Drive en Dropbox?
Ik wil een soort van persoonlijke startpagina maken als het ware met handige links. Ik gebruik hiervoor een privé home server, maar ik wil geen gebruik maken van Dropbox e.d.
Mozilla Firefox en Google Chrome kunnen al je bookmarks in de cloud opslaan, zodat je er overal en altijd bij kunt. Daarvoor heb je geen persoonlijke startpagina meer nodig.
Ja dat begrijp ik ook wel. Tevens wil ik dat niet alleen maar ook links voor software e.d.
Tja, dan moet je alternatieve software installeren op je home server. Of eens kijken naar een Synology NAS. (plus laatste update tegen Synolocker!).
Linkjes kun je ook plaatsen zonder CSS...

Als je zoiets wilt zul je je eerst moeten verdiepen in CSS. Ik wil ook graag een eigen huis bouwen, maar dan zal ik me eerst moeten verdiepen in de bouwkunst. Hetzelfde is met jouw eigen startpagina.

Reageren