Sorry, I am unable to validate this document because on line 11 it contained one or more bytes that I cannot interpret as utf-8 (in other words, the bytes found are not valid values in the specified Character Encoding). Please check both the content of the file and the character encoding indication.
Edit: Begin eens met een doctype aan je html te geven.
dat je site er in IE ineens heel anders ziet, komt omdat IE anders omgaat met het zogeheten "box-model".
De ene browser telt de breedte van een border en padding-waardes op bij de totale breedte van een DIV en de andere niet.
Daarom begin ik mijn CSS meestal met:
<style>
* {
margin: 0;
padding: 0;
}
</style>
Die regel zet de margins en de paddings van alle elementen op 0. Als je van daaruit werkt, is de kans groter dat je pagina zowel in IE als in FireFox werkt.
@Jan K.
Dat is helaas ook niet het probleem :(
Alleen de <P> verdwijnen :s
Het zit hem ergens anders in.
Ik heb alle div's een speciefieke plaats gegeven. In Firefox geeft hij dit gewoon weer en doet ie nergens moeilijk over.
Bij IE start de Div wel op de plaats van de TOP en de LEFT, maar als je dan ook nog een BOTTOM hebt ingevult (waar de div moet eindigen) luisterd hij daar niet naar, maar stopt waar de text ophoud, of gaat juist door als er nog text over is.