Hallo allemaal ik zelf begin samen met iemand een nieuwe torrent site en ben met spoed opzoek naar een gratis scripter. p.s u kunt ook mij bereiken via Skype live:golfbravofm
Je weet dat het illegaal is, waarom doe je het dan? Je kunt geen hosting betalen, maar wilt als het ware "Meeliften" op de winst van een website van een ander. Waarom zou iemand dan in hemelsnaam een website voor je maken?

Als ik het bekijk, wil je dat iemand een stuk of 2000 uur aan een complete website voor je gaat werken en reken maar erop dat je zeker 50,- kwijt bent per maand aan hosting. Downloads nemen namelijk een groter verbruik op. Dat, plus het risico dat iemand gesnapt wordt, is toch zeker niet rendabel?

Reken er maar op dat je zo;n 20.000 euro kwijt bent aan de website alleen al, + zo'n 750 euro/jaar aan hosting.
En dat wil jij door een ander gratis laten doen, wat nog illegaal is ook...

Ik zou er gelijk mee stoppen, dat PHP Hulp nog een topic laat staan waarop iemand wilt dat een ander illegale praktijken doet.
En ik weet hoe dit in de toekomst gaat, dan wilt ie dat alles verwijderd wordt omdat er naar zn verleden wordt gekeken. Zo kan ik het ook.
Het is niet toegestaan om op dit forum hulp te vragen voor illegalen praktijken. Dit topic gaat daarom per direct op slot.

Reageren