Hoi hoi,
Ik ben een app developer en gebruik php->sql zodat gebruikers informatie kunnen toevoegen en ophalen.
Nu gebruikte ik eerder per sql query een apart php script.
Echter heb ik nu een manier gevonden waarop ik automatisch in php een juiste query kan generen
en ik dus maar 1 script nodig heb om al mijn quaries uit te krijgen (wat mij een hoop tijd scheelt, omdat ik niet per query een nieuw script hoef te schrijven wat die uitvoert).
Alleen wil ik dit nu in al mijn apps gebruiken, voor elke knop die iets doet waarvoor sql nodig is.
De informatie word dan wel uit verschillende tabels gehaald, maar alle requests worden gegeneerd en doorgestuurd via 1 php script. (als ik informatie terug wil ontvangen, gaat dit via een echo, die ik in mijn app weer omzet in de juiste elementen)
Oftewel dit kan dus betekenen dat ik 100 requests tegelijk krijg op hetzelfde php script.
Nu mijn vraag: als 100 mensen tegelijk informatie opvragen, via hetzelfde php script, wat een echo geeft van de informatie, gaat dit dan door elkaar lopen? kan dit? levert het wel problemenen op als 100 mensen tegelijk iets schrijven via hetzelfde php script etc?
Hoop dat het een beetje duidelijk is wat bedoel :)
3.496 views