Hallo,

Ik wil graag de Versio api gaan gebruiken, en ik vraag mij af of iemand daar bij kan helpen, of misschien al iets werkend heeft.

Groet Robert
We kunnen je zeker helpen, waar loop je precies op vast? En wat heb je al?
Ik heb alleen de api gedownload, en verder nog niets gedaan, ik zoek iets van een stappenplan. Ik wil heel graag zelf knutselen, echter moet het wel haalbaar zijn.
Denk eerst even na wat je wilt doen, want de API is behoorlijk groot. Bekijk dan eens de functies in de bijgeleverde /Documentatie. Daar staat bij elke functie wel een uitgewerkt voorbeeld.
Ik heb een reseller account, en wil de api gaan gebruiken om klanten zelf te laten wijzigen en aanvragen. Ik ga naar de documentatie kijken, tnxs. Is het haalbaar voor een noob?
Ik weet niet tot hoever je kennis rijkt. Maar met doorzettingsvermogen lukt het wel.

Het komt erop neer dat alle input-parameters (data die je naar Versio toe stuurt) in de $command-array plaatst, en dat je in de $versio-variabele de return-waardes terugkrijgt.

Ik zou zeggen: Probeer het eens! En anders horen we wel waarop je vastloopt,
Hahaha, je bent me nu al kwijt....
Logisch kijken, en dan wordt het wel duidelijk... ;-)
Ik meld me als ik er niet uit kom, dank je tot zover :)
Okee, succes!
Vergeet in het versio klantenpaneel niet het IP-adres van je server toe te voegen, anders werkt het sowieso niet.

Reageren