Ik ben bezig om een input pagina te maken voor mijn site. Nu heb ik van alles al gemaakt om dit te doen en het werkt ook volledig. behalve een klein dingetje...
Als ik een tekst wil uploaden dan doet hij het goed. Totdat mijn tekst groter wordt dan dit:
In de afgelopen weken hebben we een leuke afspraak gemaakt met Dennis van Duin en Lisa Hoogendoorn. Samen proberen zij een nieuwe strakke huisstijl neer te zetten voor de website van de Haastrechtloop. Hierbij proberen ze de folders, posters en website op elkaar te laten aansluiten. De website die u nu bezoekt is nog onder constructie.
Op deze website komt de nieuwste informatie te staan van de Haastrechtloop. Tevens worden er
Maar op de site moet een veel groter stuk tekst komen te staan. Dan geeft hij constant een error vanuit mijn code:
<form enctype="multipart/form-data" action=http://looptest.altervista.org/menu_nieuwsbericht.php method=post >
<table border="0" cellspacing="1" cellpadding="0">
<tr>
<td>Titel:</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="text" name="news_header" size="127" > </td>
</tr>
<tr>
<td>Datum:</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="text" name="news_datetime" value="<?php echo date("Y-m-d") ?>" size="19" ></td>
</tr>
<tr>
<td>Inhoud voorpagina:</td>
</tr>
<tr>
<td> <textarea name="news_front" rows="6" cols="129" ></textarea>
</td>
</tr>
<tr>
<td>Inhoud heel bericht:</td>
</tr>
<tr>
<td>
<textarea name="news_main" rows="12" cols="129"></textarea>
</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2">
<input type="hidden" name="action" value="insert">
<input type="submit" name="Submit" value="OK">
</td>
</tr>
</table>
</form>Deze code werkt tevens met:
if($action=="insert"){
$news_front=$_POST['news_front'];
$news_main=$_POST['news_main'];
$news_header=$_POST['news_header'];
$news_datetime=$_POST['news_datetime'];
$news_main=nl2br($news_main);
$news_main=eregi_replace("\n", "", $news_main);
$news_SQL_insert="INSERT INTO news (news_header,news_datetime,news_front,news_main) VALUES ('$news_header','$news_datetime','$news_front','$news_main')";
$bool=mysql_query($news_SQL_insert);
if($bool==1) echo "<SCRIPT LANGUAGE=JavaScript>window.alert('Bericht toegevoegd')</SCRIPT>";
if($bool<>1) echo "<SCRIPT LANGUAGE=JavaScript>window.alert('Bij het toevoegen van het bericht is een fout opgetreden')</SCRIPT>";
}Wie kan mij helpen en me uitleggen waarom hij geen grotere stukken tekst als hoofdbericht in mijn database zet?
Groeten,
Dennis