[item]Foute gebruikersnaam en wachtwoord staat nog in het engels[/item][item]E-cards kan ik 'succesvol versturen' waneer ik niets invul[/item][item]de link /search/, kan dat niet gewoon beter /zoeken/?[/item][item]Links de links naar 'veelgestelde vragen' en 'voorbeelden', ik dacht in eerste instantie dat dat 1 link was. Misschien wat ruimte ertussen[/item]
En er zit inderdaad nog een foutje in het help-popup pagina-dinges.
Wat het probleem van het laaste is weet ik ook niet.
Het wordt gewoon als "html"/plain weer gegeven ipv als php behandeld :|
<?php
$help = array();
$help[1] = 'Naam van de persoon waarover het gaat';
$help[2] = 'Achternaam van de persoon waar het over gaat';
$help[3] = 'Je eigen e-mailadres';
$help[4] = 'Je wachtwoord. Hoewel het is toegestaan dat je wachtwoord uit 1 of 2 tekens bestaat adviseren wij minimaal 6 tekens. Het gebruik van hoofdletters, kleine letters, cijfers en of leestekens door elkaar.';
$help[5] = 'Kies de toegangslevel. Wil je de de dagboek als een ouder gaan beheren kies dan "Ouder" en voor kind kies je "Kind".';
$help[6] = 'Geef het e-mailadres op dat je hebt gebruikt bij de aanmelding.';
$help[7] = 'Je eigen naam';
$help[8] = 'Je eigen e-mailadres. Je e-mailadres is alleen zichtbaar voor de mensen van wie het gastenboek is.';
$help[9] = 'Je wachtwoord. Dit is de code die je hebt opgegeven bij de aanmelding of die is genereert bij het opnieuw aanvragen van het wachtwoord.';
$help[10] = 'Plaats hier uw eigen bericht';
$help[11] = 'Vink deze checkbox aan om de foto te verwijderen';
$help[12] = 'Selecteer een foto';
$help[13] = 'U dient de eerste keer hier aan te melden voor het openen van een dagboek. Vervolgens kunt u zich aanmelden via “emailadres” en “wachtwoord”';
Dat zou ik niet zo doen, er wordt niet gecontroleerd of $_GET['id'] wel een nummer is en/of het wel in de array zit.
Wat kan hier mis gaan.
Alles staat al gedefineerd in een array. Er is geen include of mysql injection toe pasbaar. Dus opzich is het geen potentieel gevaar. (Bij includes is het een ander verhaal. (Daar controleer ik ook het gevraagde bestand wel bestaat enz...))