Ik ben bezig met htaccess, maar het lukt me niet om dit probleem op te lossen. :/
Wat ik graag wil is dat als een pagina of map niet bestaat, een custom error pagina wordt weergeven.
Tot dusver werkt dit, behalve wanneer ik /error/ aanroep. Deze geeft altijd het volgende weer:
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Nu heb ik gemerkt dat dit alleen het geval is wanneer ik DirectAdmin op mijn server heeft staan. En ook de site van DirectAdmin zelf heeft dit 'probleem':
Het is niet de bedoeling dat ik een map wil aanmaken die /error/ heet, ik zou graag willen dat wanneer in de adresbalk /error/ wordt getypt, deze ook gewoon naar mijn eigen error pagina gaat.
Ook op mijn server speelt het. Ik denk dat het iets van Apache of DirectAdmin is wat diep in het systeem zit, en niet met een rewriterule kan worden opgelost. Ik zou een een andere mapnaam gebruiken dan /error/.
Tenzij je zin hebt om DirectAdmin misschien zover te hacken, waarna je na een update weer terug bij af bent.
Waarom wil je eigenlijk /error laten verwijzen naar je errorpagina? Je zou eventueel ook een subdomeinnaam kunnen overwegen.
Ik wil alle paden in de adresbalk die niet bestaan, doorsturen naar een error pagina, en omdat de error-map niet bestaat binnen mijn public_html, wil ik ook deze laten doorsturen naar een error pagina.
Maar dan zal er niks anders opzitten dan dit gewoon zo te laten, helaas.
Ja, ik heb het voor de zekerheid ook nog geprobeerd met andere namen dan /error/ en daar werkte het wel. /error/ is het enige pad in de adresbalk waarbij ik het niet voor elkaar krijg deze ergens anders naar te linken.