Geacht php forum
Aangezien ik niet weet onder welke categorie mijn probleem/vraag valt heb ik maar even gekozen voor Admin / mod hulp.
Hulpeloos, radeloos zwerf ik rond op internet.Ten einde raad richt ik mij tot diegene die zich bezig houden met de bron van elk script, de bezoekers van www.phphulp.nl.
Ik heb het probleem al op verschillende "Joomla" forums weggezet maar tot op heden zonder resultaat. Misschien is dat ook wel logisch want volgens mij moet je iets meer weten om dit probleem op te lossen dan een gemiddelde computer freak.
Wat is het probleem, om een lang verhaal kort te maken komt het hier op neer dat ik een website heb (Joomla 2.5) waar iets wel werkt en ik heb een website (Joomla 3.4.0.) waar datzelfde NIET werkt. Het gaat over de joomla module "Joaktree" (een module waarmee men een stamboom op een joomla site kan aanbrengen en invullen.) Om het probleem uit te leggen is het volgens mij het makkelijkste om maar direct te verwijzen naar de websites.Het zijn dus 2 verschillende website.
De site waar het wel werkt:
klik op het tabblad informatie en er verschijnt een tekst met afbeeldingen.
De site waar het NIET werkt:
klik op het tabblad "informatie" en er gebeurd niets terwijl daar toch hetzelfde is gedaan als op de andere site.
Via firebug heb ik geprobeerd te ontdekken wat nu de verschillen zijn tussen wat er op de ene site gebeurd en de andere maar ik heb geen idee. Volgens mij is het een php script wat verteld wat er moet gebeuren maar ik haak hier helemaal af. Het aanpassen van CSS bestanden lukt me nog wel maar zo'n php script ..?
Op de website van Joaktree is dit probleem ook al ter sprake gekomen maar de maker van deze module reageert helaas niet meer. Het laatste wat hij hierover vertelde staat op:
http://joaktree.com/index.php/en/component/kunena/8-joaktree-1-5-x/39023-content-plugins
http://joaktree.com/index.php/en/component/kunena/8-joaktree-1-5-x/39023-content-plugins
Mijn hoop is dus gevestigd op mensen die weten wat er in zo'n script gebeurd en evt kunnen helpen bij het oplossen van dit probleem.
Met vriendelijke groet
Bruno W te Waalwijk
2.033 views