Mijn eerste "eigen" site dus ik hoop dat jullie niet te hard oordelen.
Je merkt wel welke link het al wel en welke het nog niet doen.
Graag opbouwende kritiek
www.gkvwijnjewoude.nl
Hm, de layout lijkt me erg standaard uit Dreamweaver? Maw, lijkt op Macromedia.com, en dat is een minpunt vind ik...

Ook krijg ik bij elke pagina die ik kies uit het linkse menu, errors :)

Maar mits wat werk, is hier wel wat van te maken, blijven doorgaan :)
het is inderdaad de dreamweaver template. Achteraf had ik hem volgens mij sneller zelf kunnen maken.
Maar bedankt voor je opbouwende kritiek
Als je op gastenboek klikt, is het wel handig als je dan terug kunt met een link naar home.

Als je op forum klikt verschijnen er meerdere foutmeldingen. Onder andere deze:
Warning: main(forum1.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/httpd/vhosts/gkvwijnjewoude.nl/httpdocs/index.php on line 182

Verder vind ik het een mooie strakke site. De foto kleurt er geweldig in. (Persoonlijke mening)
Voor een eerste site goed hoor!!
Een tipje plaats bij iedere pagina een andere foto over het onderwerp dat op die pagina staat.
De bezoekers kunnen dan zien dat ze op een andere pagina zitten en waar over deze gaat.
een bezoeker is anders meteen weer gevlogen.

Groeten niels
= Voor een kaartje van Wijnjewoude klikt u hier. =

Maar als je dat dan ook doet ben je direct de weg kwijt want dan kom je blijkbaar op de 'oude' site. En daar blijf je dan.
Zeker goed gedaan voor een eerste site. Meteen al van PHP gebruik gemaakt. Mijn eerste site zag er HEEL anders uit ;-)

Tips:
1) Ik zou dat "welkom op ..." weghalen. In plaats daarvan zou ik een slagzin verzinnen die in een paar woorden duidelijk maakt op wat voor site de bezoeker terecht is gekomen. Die slagzin moet ergens bovenin staan, in de buurt van GKV Wijnjewoude.nl

2) Op de homepage:
"In het menu aan de linkerkant kunt u een keuze maken uit verschillende onderwerpen. Wilt u bijvooreeld informatie over het ontstaan van de kerk, dan klikt u op de link ontstaan"

Je mag er vanuit gaan dat bezoekers dit wel weten tegenwoordig. Hier kun je beter een korte alinea plaatsen waarin je uitlegt waar de site over gaat.

3) Bij algemene informatie: "Voor een kaartje van Wijnjewoude klikt u hier

Als je een hyperlink maakt, is het duidelijker als de link zelf al ongeveer aangeeft waar je naartoe gaat als je er op klikt. Het woord "hier" zegt niets. In plaats daarvan kun je beter zoiets doen:

Kijk naar een kaartje van Wijnjewoude

Ik hoop dat je er iets aan hebt en nogmaals: voor een eerste site helemaal niet gek!
Ik heb je een private-msg gestuurd...ff checke!
Ziet er leuk uit, die site.. Alleen die tekst, bij mouse-over zou ik een beetje opschuiven naar rechts, dat het recht onder de cel "buurkerken" komt...
mooie site maar je kan beter zelf een template maken is niet moeilijk hoor het is vrij makelijk met firefox maar voor de rest mooi gemaakt
goede info
Vind het leuk gedaan voor de eerste site:

Maar je moet met php gaan kijken: wat wil ik in mijn layout heben. Dat is zeker weten niet het volgende:

http://www.gkvwijnjewoude.nl/index.php?url=index.php

Wat je beter kan doen:

met <? file_exists(); ?> kan je controleren of het bestand bestaat. ook kan je de invoer kijken of deze bijv. niet is gelijk aan index.php en andere files die je niet wilt. Zo heb je het meer in de hand. of je kan proberen om alleen een lijst te maken welke WEL is toegestaan. Mogelijkheden zijn onbeperkt, maar dit is onveilig.

Verder is het leuk gedaan. Keep on going :)

Reageren