Onderstaande fout ontving ik van phphulp na verzenden van mijn reactie op: Reageren op site publiceren:
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 3 possible authenticators
Ik heb het gemeld, heeft waarschijnlijk te maken met de problemen van gisteravond.
Ik word ook telkens uitgelogd (sessie timeout?).

Als ik inlog levert mijn login POST een 500 Internal Server Error op, maar als ik vervolgens de pagina ververs ben ik wel ingelogd.

@Aar
Krijgen we hier nog een kleine update over? Wat zijn ze allemaal aan het uitspoken onder de motorkap? :D
Op de achtergrond heb ik contact met Bas hierover. Ikzelf ben ook maar de messenger. ;-)
Zojuist weer eentje:
Reageren op Back-ups maken:
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 3 possible authenticators
Het heeft volgens mij te maken omdat de topicstarter dan blijkbaar mail-notificatie aan heeft staan, en dat die mail niet kan worden verstuurd. Dit ter informatie...
Ik denk / vrees toch echt dat er meer aan de hand is, de site werkt niet weer terug als voorheen - ik word continu uitgelogd, ook als ik aangeeft dat ik ingelogd wil blijven. En als ik dan inlog nog steeds een error 500 melding. Mogelijk een misconfiguratie ten aanzien van sessies?
Ik blijf wel ingelogd, maar ik krijg een deels blanko pagina als ik aangeeft mijn wachtwoord te laten onthouden.
Gelukkig had ik een lange reactie gecopy-paste voor het versturen, want mijn sessie was tijdens het opstellen van deze reactie verlopen. Ik kreeg dan ook in eerste instantie de melding "Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen".

Ergens klopt er iets niet (meer).
Reageren op site publiceren

krijg ik als ik aangemeld, reageer op een forum bericht.
Reageren op site publiceren

Reageren