ik wil voor mijn vereniging een app maken.
nu heb ik online een site gevonden maakt het wel mooi.
maar ik mis nog wat
en dat is een formulier die mag op geslagen worden op de telefoon het wordt niet groot
het gaat om 6 getallen en een datum en dan misschien een keer of 6. als het op de telefoon kan dan hoeft er geen verdere gegevens bij van een naam of zo. maar anders moet hij ergens een naam vandaan halen.
updateIcons: function () {
var $buttons = $('a[data-icon], button[data-icon]');
var isMobileWidth = ($(window).width() <= 480);
isMobileWidth ? $buttons.attr('data-iconpos', 'notext') : $buttons.removeAttr('data-iconpos');
}
deze heb ik ingevoerd
ik heb van de website die je me op gaf, de 4 regels in gevoerd in "Git Bash" die comntline maar krijg die errors maar wat doe ik fout. ik snap er geen hout van
Programmeren van een Phonegap-applicatie doe je in een editor zoals Eclips, aptana, netbeans. En als je project af is kan je deze in de commandline builden tot een uitvoerbaar bestand.
Ik raad je aan om de tutorial eens aandacht te lezen, let er ook op dat dit dit het eerste deel van de gehele tutorial is. Tevens is het niet verstandig om alles meteen over te nemen, en hopen dat het werkt, want het gaat hier om een RSS-aggregator en dat is niet echt wat je direct wilt. Begin daarom bij het eerste deel van de tutorial en zorg dat je begrijpt wat er staat.
volgens mij heb ik alles geïnstalleerd wat moet.
blijkbaar niet en geen steek verder lijkt het op. en dat om 1 code uit een telefoon te lezen
Je hebt nu een app gebouwd via een App-maker op een WYSIWYG-manier, wat wil zeggen dat je met klikken en slepen heel simpel een app in elkaar kan zetten. Echter zitten daar de nodige gebreken in, zoals het ophalen van data uit de telefoon.
De optie die we je gegeven hebben is om met PhoneGap (JS en HTML) of de robuuste Android SDK (voornamelijk Java) aan de weer te gaan. Dus aan jouw de eer om je in één van beiden te verdiepen als je je tekortkoming wilt wegwerken.
Wat je nu doet:
Blijkbaar typ je de JavaScript programma-code lukraak in de commandline is, wat niet moet. En dat is zeker niet de bedoeling. Kortom... het komt in mijn ogen neer op onervarenheid, en dat je kennis mist.
Ik zou zeggen: Probeer je eens te verdiepen in PhoneGap of de Android SDK, en maak daarmee een vervanger voor je applicatie. Een integratie van één van beide methodes in jouw huidige WYSIWYG-gebouwde applicatie is helaas onmogelijk. Of laat je probleem schieten en probeer iets anders te verzinnen wat wel mogelijk is met de simpele WYSIWYG-oplossing,
PhoneGap heb ik geïnstalleerd maar moest steeds wat nieuws er bij doen en als laatst "Git Bash" kwam ik in een promptbox uit .
ik geef bij het begin al toe dat java niet mijn programmeertaal is ik wil eerst een soort demo maken dan kan ik zien of ik alles heb. wat het nu laat zien zijn gewoon platte stuken tekst en een plaatje.
dan is het zichtbaar te maken ook voor andere. en dat wil ik het gerust als 1 programma proberen te schrijven.