updates alleen door plaatser van ... laten aanpassen
Door
dave apbt
op 13-03-2015 09:34
gewijzigd op 13-03-2015 09:38
3.037 views
hallo,
wij zijn bezig met een databse voor honden een pedigree.
nu gebruiken we een bestaande software hiervoor die niet meer ondersteunt wordt door de maker.
andere kunnen of willen niet zeggen hoe ik dit kan aanpassen dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.
het is nu zo dat iedereen iets kan aanpassen(updaten) aan de honden die zijn ingevoerd in de database.
dit moet of door alleen de admins of door de admin en de plaatser van de hond. dus dat niet iedereen dit kan aanpassen.
ik kan echter niks vinden in de database wat ik hiervoor moet aanpassen.
zal 2 printscreens toevoegen.
gewoon erop klikken en dan zijn beide wel zichtbaar
[size=xsmall]Toevoeging op 05/02/2016 23:30:59:[/size]
en hier een stukje over de admin instellingen die in de instalatie text staat.
8.) Setting permissions for Admins
Per Default newly created users have no admin rights. If you want to give a particular user admin
rights (i.e. right to delete dog and person entries, list users, see user actions), you have to manually
modify the permissions for this user in the MySql database. The easiest way to do this is by using
a database administration tool like phpMyAdmin. Change the following entries for the user:
[size=xsmall]Toevoeging op 05/02/2016 23:32:00:[/size]
stukije tekst over de admin rechten
Per Default newly created users have no admin rights. If you want to give a particular user admin
rights (i.e. right to delete dog and person entries, list users, see user actions), you have to manually
modify the permissions for this user in the MySql database. The easiest way to do this is by using
a database administration tool like phpMyAdmin. Change the following entries for the user:
[size=xsmall]Toevoeging op 05/02/2016 23:44:16:[/size]
dit was eigenlijk om hem vast online te hebben en als ik php en sql onder de knie heb dingen aan te passen en te updaten. wil nog meer dingen toevoegen .
Ik weet niet hoe oud het script is, maar gezien ik nog gebruik van <table>'s zie, vermoed ik dat het mogelijk wel eens verouderd zal zijn, en dat het een grondige opknapbeurt nodig zal hebben.