Ik heb een probleem :(
Op mijn site zie je dat de div box inloggen onder de div box Welkom blijft.
Ik wil hem graag omhoog krijgen zodat hij naast de box Welkom komt te staan.
Hoe doe ik dit?
hier nog een screen voor als de site offline gaat
waar slaat dat ding op ik mag niet eens mijn css linken van dat ding??
Rustig maar, er staat nergens dat je NIET mag linken naar je CSS.
Het probleem is dat die <link...> tags waarmee je naar je CSS-sheets verwijst nu boven de doctypt staan (samen met een div), en dat hoort niet. De <link ..>-tags horen in de <head>-sectie van je HTML te staan, en je divjes horen weer in de <body>-sectie.
Ook je <head> </head> en <body> </body> -tags horen op de juiste plek in je HTML-document te staan, in de <html>-sectie.
Tuurlijk wel, alleen geen drie keer zoals bij jou.
Ja het staat er meerdere keren omdat ik de ander pagina's in de index include met php
[size=xsmall]Toevoeging op 07/04/2015 11:53:15:[/size]
Aar C op 07/04/2015 11:52:17
[quote="Timon van Es op 07/04/2015 11:34:50"]
waar slaat dat ding op ik mag niet eens mijn css linken van dat ding??
Rustig maar, er staat nergens dat je NIET mag linken naar je CSS.
Het probleem is dat die <link...> tags waarmee je naar je CSS-sheets verwijst nu boven de doctypt staan (samen met een div), en dat hoort niet. De <link ..>-tags horen in de <head>-sectie van je HTML te staan, en je divjes horen weer in de <body>-sectie.
[/quote]
Ja maar als ik dat doe dan krijg ik weer de error dat ik die html en body tags er niet in mag doen
Als je iets include dan moet je niet de structuur van een heel HTML-document in het te includeren bestand opnemen. Dat is wat je nu blijkbaar lijkt te doen.
Als je iets include dan moet je niet de structuur van een heel HTML-document in het te includeren bestand opnemen. Dat is wat je nu blijkbaar lijkt te doen.
Oke, en hoe zorg ik ervoor dat ik niet de hele structuur include?