Ik heb een probleem :(
Op mijn site zie je dat de div box inloggen onder de div box Welkom blijft.
Ik wil hem graag omhoog krijgen zodat hij naast de box Welkom komt te staan.
Hoe doe ik dit?
hier nog een screen voor als de site offline gaat
Waarom zou je die error dan krijgen denk je? Je voegt die pagina toch in met include?
Je hebt include() daarmee voeg je met PHP iets in een bestaand bestand, zodat je één document krijgt.
Je hebt iframe: Daarmee embed je een bestand in een bestaand bestaand terwijl je dan spreekt over twee bestanden.
Uiteraard hoort die hele include in je goed gestructuurde HTML te staan, in de <body>-sectie.
Waarom zou je die error dan krijgen denk je? Je voegt die pagina toch in met include?
Je hebt include() daarmee voeg je met PHP iets in een bestaand bestand, zodat je één document krijgt.
Je hebt iframe: Daarmee embed je een bestand in een bestaand bestaand terwijl je dan spreekt over twee bestanden. Zie het als een soort tv-scherm die je ergens op zet.
Oh ja klopt :)
Het is gelukt maar nu zou ik nu ook een iframe precies op de plek waar ik wil in kunnen zetten.
Kan ook, maar het is zeker niet de bedoeling om een site alleen uit iframes te laten bestaan. Dan keer je terug naar de technieken waarin vroeger frames werden gebruikt anno 1997.
Kan ook, maar het is zeker niet de bedoeling om een site alleen uit iframes te laten bestaan. Dan keer je terug naar de technieken waarin vroeger frames werden gebruikt anno 1997.
Nee ik wil een groot iFrame waardoor als je dmv het menu op contact bijvoorbeeld klikt
Het contact verschijnt en de index gewoon blijft staan alleen dat de home.php verandert in contact.php