Hallo kan iemand mij vertellen waarom ik de volgende fout melding krijg?

Dit is gebeurd toen ik de website van hoster heb overgezet.

Het gaat om de website cupiflow.nl Dankje

'.$field['label'].' '; switch($field['type']) { // text case 'text': echo '
'.$field['desc'].''; break; // textarea case 'textarea': echo ''.$meta.'
'.$field['desc'].''; break; // checkbox case 'checkbox': echo ' '.$field['desc'].''; break; // select case 'select': echo '

'.$field['desc'].''; break; // radio case 'radio': foreach ( $field['options'] as $option ) { echo ' '.$option['label'].'
'; } echo ''.$field['desc'].''; break; // checkbox_group case 'checkbox_group': foreach ($field['options'] as $option) { echo ' '.$option['label'].'
'; } echo ''.$field['desc'].''; break; // tax_select case 'tax_select': echo '
Manage '.$taxonomy->label.''; break; // post_list case 'post_list': $items = get_posts( array ( 'post_type' => $field['post_type'], 'posts_per_page' => -1 )); echo '
'.$field['desc'].''; break; // date case 'date': echo '
'.$field['desc'].''; break; // slider case 'slider': $value = $meta != '' ? $meta : '0'; echo '

'.$field['desc'].''; break; // image case 'image': $image = get_template_directory_uri().'/images/image.png'; echo ''; if ($meta) { $image = wp_get_attachment_image_src($meta, 'medium'); $image = $image[0]; } echo '
Remove Image
'.$field['desc'].''; break; // repeatable case 'repeatable': echo '+

'; $i = 0; if ($meta) { foreach($meta as $row) { echo '
||| -
'; $i++; } } else { echo '
||| -
'; } echo '

'.$field['desc'].''; break; } //end switch echo '
Staat php wel aan op de server?
Ja php staat wel aan. Ik heb het net nog een keer gecontroleerd voor de zekerheid.

Thanks
Hallo Thomas,

Bedankt voor je reactie. Dit pakt ook niet goed uit. Maar op mijn oude hosting werkt het nog wel gewoon.
Heel vreemd.

mvg
Stanley lubbe op 12/04/2015 16:43:23
Dit pakt ook niet goed uit.

Wat heb je geprobeerd?

Maak eens een PHP-bestand aan (info.php ofzo) met de volgende inhoud:
<?php
phpinfo();
?>

En kijk daarin wat de waarde is van short_open_tag.

Of maak een script:
<?php
echo 'test een';
?>
<hr />
<?
echo 'test twee';
?>

En kijk naar hoe dit er uitziet op je scherm...
short_open_tag Off Off
Zorg gewoon dat je expliciet <?php gebruikt.
Mja, je hebt dus waarschijnlijk scripts met enkel <? ?> als afbakening.

De simpelste manier om dit te laten werken (zonder je code aan te passen) is een regel toevoegen aan je .htaccess bestand zo je die een gebruikt (of in een .ini file, als je dat leuk vindt).

In .htaccess:
php_flag short_open_tag On

EDIT: Maar wat Aar zegt, het is beter om consequent te zijn in het gebruik hiervan. Wordpress zelf (ik geloof dat je dit gebruikt?) schrijft volgens mij de PHP-tags ook altijd uit uit oogpunt van compatibiliteit.
'Search and replace' does the trick ;-)

Anyway, verder is je 'foutmelding' geen foutmelding, maar een deel van je code die niet uitgevoerd kon worden.

Reageren