Ik heb voor iemand een betaalmodule geschreven, en loop tegen problemen aan die niks met mijn script te maken hebben. Alle gegevens worden verwerkt zoals in de docs en het PHP voorbeeld beschreven staat. Maak ik zelf een script die hetzelfde terug stuurt als wat hun zouden sturen werkt het wel allemaal.
Testbetalingen kennen ze daar niet, dus voor iedere test betaal je.
Op internet vind ik niet veel over hun, alleen dummywebshops die gebruik zouden maken van agigo(al die webshops komen bij hetzelfde bedrijf uit), een topic waar ik minder blij mee ben en reclame wat ze zelf maken.
Ontwikkel je op een lokale omgeving? Dan is het vrij logisch dat zij geen informatie kunnen terugsturen naar "localhost" of equivalent, deze locaties zijn of onbekend of hebben voor de andere partij een andere betekenis.
Ontwikkel je op een lokale omgeving? Dan is het vrij logisch dat zij geen informatie kunnen terugsturen naar "localhost" of equivalent, deze locaties zijn of onbekend of hebben voor de andere partij een andere betekenis.
Nee niet lokaal, alles is geupload naar een kopie van de site, en staat online.
Hun kunnen wel gegevens sturen, want er is een testknop in de instellingen bij agigo.
Waarmee de webhook getest kan worden.
Alleen krijg ik van hun dummydata terug, en totaal niet wat ik moet ontvangen. Het komt nieteens overeen.
Edit:
Je ziet ook niks gebeuren als je op de knop klikt. Ik heb een stuk geschreven in de webhook dat alle POST variablen opslaat in de DB.
Ik krijg alleen een username en email terug. Terwijl ik dat juist niet hoor terug te krijgen.
De betaling werkt gewoon, hun krijgen het geld binnen. Het verschijnt ook in zijn account.
Testbetalingen zijn daar niet mogelijk.
Ik had het over testen van de webhook, het script waar de gegevens worden verwerkt als betaling is gelukt.
Met de support ben ik al bezig, hun weten het ook niet.
Kreeg net een mail dat ik het script moest opsturen en lieten hun er een developer naar kijken.