de helft vd ochtend kijk ik al tegen witte schermen...... No connection

dat is niet de eerste keer in de afgelopen maanden.

Mijn klanten hebben daar natuurlijk ook last van (hun websites)
Wel de eerste keer is dat gister nu 1 klant van mij is vertrokken , die had ook genoeg van die langzame website, witte schermen mailboxen die connection errors geven etc.

Dank versio !

Ben ik de enige, is het toevallig de server waar ik op zit ?

Het probleem speelt (komt waarschijnlijk door) de database servers, website met plain html hebben weinig last, maar alles wat uit database moet komen is r*** traag, of af en toe dus gewoon NULL,NULL
Dat bedoel ik dus.
Mijn klant zit op nummer 117.....een update naar 5.4 in 2017, als die versie alweer allang verlept is?
Neostrada biedt inmiddels al de update van 5.6.
Uiteraard, van een goedkope provider moet je niet verwachten dat het super is, maar de prijs-kwaliteit verhouding is wel heel goed.
Wil je iets echt professioneels, zodat je ook zeer intensief verkeer kunt verwerken, ja, dan zijn er betere providers, maar Versio is zwaar onder de maat.
@tortuga Heb je reseller account daar ? krijg je dan extra korting op domeienen

Domeinen zijn wel duidelijk duurder daar (.eu zelfs 3x !)
Ik heb ook enkele website bij Versio.
Meestal geen problemen, maar met een phpBB-forum met zo'n 500.000 berichten en enkele honderden (actieve) gebruikers trekt de database het ook niet.

En ja: dat is echt een database-probleem!
@Roland: Nee, ik heb geen reselleraccount, dus dat van die korting, dat weet ik niet.
Een eu-domein is wel veel duurder dan bij versio, maar daarentegen een .com weer goedkoper.
En versio is in mijn mening: Goedkoop = Duurkoop
Ik ben klant bij Versio met eenn reseller pakket (je krijgt pas korting als je 50 domeinnamen afneemt)

Ik heb ook vaak last met Versio... Ik heb nu mijn eigen directadmin server waar ik van alles op verhuur, veel beter. (even als hint, mijn server heeft nog ruimte)
Is je CMS wel up to date? Sowieso is Magento, drupal en wordpress traag/zwaar! Nadat je website weer online is wil ik even naar kijken of zelfs onze mede-leden.
Nergens last van bij versio. Alleen goedkoop is duurkoop, als je een goedkope hosting doet heb je mindere kwaliteit. Bij versio heb je ook 100% uptime pakketten, betaal je wat meer voor maar kwaliteit is dan ook stukken beter. Heb alleen maar positieve ervaringen met versio en heb er een reseller pakket en normale hosting pakketten.
Ik wou eigenlijk een afbeelding plaatsen, maar ..... kan je wel een foto uploaden ?? hoe?
Hier helaas niet maar via google kan je genoeg upload websites vinden. Heb je wel genoeg verstand van zulke zaken?
even update

" U kunt eventueel verhuizen naar een andere server via het Versio klantenpaneel. U zal wel een DirectAdmin backup moeten overzetten van uw gebruikers in dit geval. "

in plaats van dat zij het proberen te fixen... ( of dat zij mn account over zetten naar server die gewoon goed werkt)

Bovendien hoe moet ik weten welke server .... het goed doet?

Nog steeds: ik kan zo goed als niet mailen, net als aantal van mn klanten ( No connection, no data from server) na 2 dagen begint echt vervelend te worden . Als ik even verbinding heb ontbreken er mails ( ? of die 'hangen' nog ergens ? )

@johan heb even wat anders aan mn hoofd (beetje rare reactie!?)

Reageren