Iemand van jullie toevallig ervaring met CodeLobster? Ik zie dat als je een licentie aanschaft dat die voor altijd geldig is, dus ook voor toekomstige versies. Lijkt me handig. Ik ben benieuwd of jullie er ervaring mee hebben ...
Ik heb er een tijdje mee gewerkt. Werkt opzich wel fijn. De free versie voldoet ook al. Enige verschil met betaalde licenrie is dat er dan plugins inzitten voor de grotere frameworks.
download anders gewoon de free versie, en probeer het uit ^^
Bedankt voor jullie reacties! Wat kun je precies met de plugins? Als ik even naar m'n eigen situatie kijk, dan lijkt mij in eerste instantie alleen de jQuery plugin handig. Als ik het goed begrijp krijg ik met die plugin automatisch een "autocomplete" van alle jQuery functies?
Is het programma een beetje "slim"? Herkent het bijvoorbeeld automatisch classes/classnamen die in hetzelfde project zitten? En kun je er ook textsnippets (automatische tekstfragmentjes) in opslaan?
Jep, autocomplete zit er dan bij. En met een klik op de knop installeert die bepaalde frameworks voor je.
Het programma is ook redelijk slim.
En zoals bart ook al aangaf, codelobster is lekker snel, en een groot voordeel is dat het portable is.
En ik krijg nog regelmatig mails, dat er weer een update gedaan is. Dus de ontwikkelaars zijn er ook lekker actief mee bezig.
Maar ik zou het eens gewoon downloaden als ik jou was, en eens ff proberen. Je krijgt 30dagen premium versie gratis als ik het goed heb.
Randy, thanks. Wat ik me nog wel afvraag ... jij schreef dat je zelf een tijdje met CodeLobster gewerkt hebt. Dus nu niet meer neem ik aan? Waarom gebruik je het nu niet meer?
Ik ben niet van plan om met bestaande frameworks te gaan werken, alleen jQuery is wel handig. Dus dan heb ik eigenlijk alleen de jQuery plugin nodig? Ik zag ook dat ze een plugin voor Angular hadden ... kent of gebruikt iemand dat?
Waarom kies je voor Phpstorm en Sublime? Zijn die (veel) beter dan CodeLobster? CodeLobster is niet zo heel duur en je krijgt een levenslange licentie voor alle versies, dat vind ik een groot voordeel. Phpstorm daarentegen is wel errrug duur.
PHPstorm doet alles wat ik wil, heel fijn voor projecten. Maar met losse files, vind ik PHPstorm te zwaar. Daar gebruik ik dan sublime voor. Sublime is helemaal aan te passen met plugins, daarom koos ik voor sublime.
Zoals ik al eerder aangaf, gebruikte ik codelobster voor op school, omdat we daar geen software mochten installeren, en codelobster vanaf usb draait.
Codelobster heb ik pas gevonden nadat ik een licentie voor phpstorm had aangeschaft. Had ik codelobster eerder gevonden, had ik phpstorm misschien niet eens aangeschaft.