Beste allen,

ik ben totaal nieuw in de materie van computer,toch wil ik graag even een vraag stellen.

ik heb een forum staan maar het werkt naar het schijnt op php nuke en er draait een phpBB2.0.21 versie op.

Nu moet dit (volgens mijn provider) naar een nieuwere versie ge-update en ik ken niks maar niks van dit alles.
Dus een totale leek , lijkt u het waarschijnlijk dat ik dit zelf kan ?

Ik ben er wel al in geslaagd op mijn eentje om een 1 op 1 copie te plaatsen op een andere domeinnaam maar daar loop ik vast .

Bedankt voor eender welke respons of kritiek.
@ Admin , hopelijk staat dit in de juiste categorie ?

Grtn Eric
Handig, ze gaan er meteen uit dat je SSH gebruikt, wat bijna geen webhosting ondersteunt, tenzij je een (VPS) server afneemt. Het komt er dus op neer dat je het beste PHPmyAdmin kan gebruiken om nuke.sql te importeren in je MySQL database en daarna je config.php aan te passen.
het importeren via phpmyadmin lukt me wel =

Import is geslaagd, 7278 queries uitgevoerd. (nuke.sql)

Maar dan config php aanpassen ?
Ja, dat klopt. De databasegegevens moet je daarin invullen.
config.php
Voor server phpmyadmin.XXXX op phpMyAdmin Setup zijn een gebruikersnaam en wachtwoord vereist.
Ja.... en wat is je vraag?
zijn de gebruikersnaam en wachtwoord dezelfde als die van de database ?
In de meeste gevallen wel, het is een kwestie van proberen. Maar je hebt toch al toegang tot phpMyAdmin gehad om die nuke.sql te importeren?
Authorization Required

This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.22 (Debian) Server at phpmyadmin.XXXX Port 443

[size=xsmall]Toevoeging op 14/05/2015 20:52:22:[/size]

met dezelfde gegevens lukt het blijkbaar niet .?

Reageren