Hallo,

Ik krijg een foutmelding, die ik alleen bij de localhost server krijg en niet wanneer ik de pagina op een internet hosting zet. Dit is de fout:

Parse error: syntax error, unexpected 'else' (T_ELSE) in on line 292

Lijn 292 is de else lijn.
<?php
}
}
else
{
echo

Echter, ik zie nergens een fout in een accolade die ik vergeten ben ofzo en het script werkt via een internet hoster dus wel goed..

Wie o wie kan me helpen?
In dit laatste script gebruik je ook shorttags. Vervang die eens door normale tags.
Dus <? ==> <?php
No, ik heb dat stukje er namelijk al eens helemaal uitgehaald, dan zet hij de fout op de laatste regel van het bestand, na </html> dus. Het zit hem waarschijnlijk ergens midden in het bestand, maar ik kan het gewoon niet vinden.
- SanThe - op 25/05/2015 13:50:59

In dit laatste script gebruik je ook shorttags. Vervang die eens door normale tags.
Dus <? ==> <?php

Heb je dit al gedaan?
Het klopt, php moest erbij komen te staan in lijn 195. Super bedankt man!

[size=xsmall]Toevoeging op 25/05/2015 16:22:43:[/size]

Heb ik nog een klein probleempje.

ik krijg deze foutmelding

Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at &quot;localhost&quot; port 25, verify your &quot;SMTP&quot; and &quot;smtp_port&quot; setting in php.ini or use ini_set() in C:\wamp\www\paps\plaatjezoeken.php on line 161

Ik heb dus al de smtp van telfort ingevoerd in de php ini, maar dat werkt niet. Hoe krijg ik dit werkend. Lukte bij easyphp ook al niet.
Je moet in php.ini de smtp server van de adsl-provider opgeven.
En dan Apache herstarten.
Super bedankt, het werkt! :)

Reageren