Hallo allemaal
wat vinden jullie van mijn website?
http://web-stars.nl

als jullie nog tips hebben voor script en design / ideeën voor scripts en design
hoor ik het super graag! de teksten zijn gewoon opvul teksten, als je voor de teksten iets leuks weet hoor ik het ook graag! het is een website die vooral gedoeld is om snel een songtekst te vinden en om iets leerzaams te vinden. die pagina's moet ik nog afmaken en verbeteren, als je een ideeën of tips voor die pagina's hebt, zoals ik eerder benoemde altijd welkom!

Volgens mij heb ik bijna alle bugs waar je echt last van hebt er uit kunnen halen, maar ik weet het niet zeker, als er een bug is zal ik die zeker proberen op te lossen. dus vertel dat aub ook!

Met vriendelijke groet
Fabian (Web-stars)
Bedankt, blij om te horen!
k ga op het moment ook bij profiel een functie maken dat als je bent ingelogd, je een een soort blog kan schrijven

voorbeeld: een soort twitter idéé
Klinkt als muziek in mijn oren :)
heb de fucntie om een blog te schrijven samen met iemand gemaakt, op profiel nu ook laatst gezien, email alleen zichtbaar bij ingelogde gebruiker. pagina's toegevoegd songteksten ietsje verder mee en ben nu met een aantal vrienden aan het kijken voor bugs.

Zoekfunctie wil voor geen meter lukken, dus als iemand tijd en zin heeft om me daar mee te helpen hoor k het graag!!
Waar loop je op vast, als ik mag vragen?
het hele zoekscript, kweet niet hoe ik moet beginnen, welke codes ik moet gebruiken, etc ben nog niet zo goed en ervaren :(

Reageren