Hallo,

Iemand heeft een php systeem voor me gemaakt & iemand heeft dit gedesigned. Alleen als ik naar de register.php pagina ga krijg ik de error: "Unknown Error". Zou iemand weten wat het probleem is en hoe je het kan oplossen? Hier staat alles online: rapport.adventurenetwork.eu.
Ik ga de code hier niet online plaatsen. Als je denkt te weten wat het probleem is & hoe je het oplost, zou je me dan even kunnen toevoegen op skype: kasper.martens1.

Alvast bedankt,

Kasper
Je website (waar overigens de bovenstaande URL niet van klopte) geeft nu een internal server error (HTTP status code 500).

Ik zou deze site dichtzetten voor publiek middels een afscherming op IP-basis en vervolgens eens aan het debuggen slaan.

Of nog beter, als je een ontwikkel- of testomgeving hebt, daar ontwikkelen.
Oke die "Unknown Error" bugg is nu gefixed. Maar als je nu wilt registreren en je drukt op "Verzenden" krijg je de error: "Invalid name".
Weet iemand hoe ik dit oplos?
De juiste (voor)naam invullen waarvan de karakters in het alfabet voorkomen.
Lukt het bij jou dan om te registreren? Ik vul nochtans alles goed in? :/
Apart, hier oook niet. Echo eens: $surname en $name om te kijken wat er in die variabelen zit?
Zou je me even kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik weet dat ik echo $surname en echo $name moet schrijven, maar geen idee waar... Sorry dat ik zoveel vragen stel.
na regel 14 en dus voor je if-statement.

echo $name.",".$surname;

Misschien ook gedacht aan een basis-tutorial PHP ;-)?
Gedaan en was ik mee bezig, zat aan de helft en ik snapte er niks meer van ;p
PHP leren is niet alleen lezen, maar ook proberen, en weten wat je doet: De praktijk!
Het is niet iets wat je in een paar helemaal snapt, je moet er ruime tijd voor nemen.

Reageren