Wat vinden jullie van het ontwerp, de teksten en de semantiek van de HMTL?
link
-SanThe-
Klopt, ik ga morgen pas de functionaliteit erachter plakken. Ik dacht ik zet hem even online zodat mensen het ontwerp ervan alvast kunnen zien.
Vormgeving is prima. Duidelijk zichtbaar, passend in kleur en niet lastig.
Ziet er erg mooi uit!
Alleen werkt de underline in je menu niet helemaal lekker.
Wanneer je op "Over Ons" klikt blijft de underline bij "Onze diensten" en wanneer je op "Design" klikt blijft die bij "Over Ons" en etc.

De opmaak ziet er goed uit maar zelf heb ik een hekel aan die standaard browser alert boxjes. Dat kan je misschien vervangen door JQueryUI?

Edit: Het is ook netter om wanneer je met JQuery een link gebruikt voor een actie de standaard URL "#" blokkeert.
Dit kan dmv preventdefault();

$( ".goto-services" ).click(function(e){
     e.preventDefault();
});
Bedankt voor de tips Danny. Dat van het menu met de underlines gaat inderdaad fout. Ik gebruik er jQuery Waypoints voor en dat moet ik nog even wat beter uitvogelen. De standaard alert boxen zal ik ook wel aanpassen. Ik denk dat het beter is om dat zelf gewoon met HTML en jQuery te doen ipv het implementeren van jQuery UI. Bespaard me heel wat lijntjes Javascript code.
Precies, gewoon als statische tekst (HTML) tonen die je eventueel met PHP verbergt zodra er toestemming geven.
Klik op akkoord => php maakt cookie aan >> op je home-pagina kijk je met PHP of de cookie er is: zo ja, niets doen. Zo nee, balk tonen.
@Pro-Soft Ik neem aan dat jij ook een medewerker bent in dat bedrijf? (Of ondernemer / directie / etc.)
Oja er staan wel nog een aantal typo's in de site.

Onder "Onze diensten":
Design dat communiceert met de gebruiker en een uitstekende ervaring biedt.
(moet met dt)

Techniek die u en uw klanten niet in de weg zit en zodoende uw processen versimpel d t. (versimpeld moet met een t, gewoon tegenwoordige tijd)

Onder kopje "Design":
PROFESSIONEEL, RESPONSIVE & GEBRUIKSERVRIENDELIJK (foutje)

Is het nog gelukt met de cookie melding?
Bedankt voor de typo's Jan, ik had ze gewoon echt niet gezien. De cookie-melding werkt door net zoals Eddy zegt, te kijken of er een cookie is van Pro-Soft. Zo ja, cookie balk verstoppen, of anders de balk tonen. Wanneer de gebruiker op de accepteer-knop klikt wordt dus een cookie aangemaakt van Pro-Soft en blijft de balk weg.
Als ik op bij de contact ben komt er in het menu een grijs streepje inplaats van een witte van die rechthoekje om Contact.
Ziet er goed uit!

Hebben jullie tips over het design van mijn kapsalon platform? Hieronder vinden jullie de link ernaar toe.

https://www.wiewathaar.nl

Hoor graag jullie mening!
Beste Daphne, zou je zelf even je eigen nieuwe topic willen aanmaken?

Het is niet de bedoeling dat je het topic van iemand anders kaapt.

Reageren