Na lang zoeken heb ik niks gevonden om de waarde in TXT of XML te krijgen, wat je tegen komt is bestanden uploaden.

Waar ik opzoek naar ben is dat je ingevulde waar in TXT of XML krijgt, het formulier maakt zelf bestand aan en dat wordt als een bijlagen mee verstuurt.
Misschien handig om wat relevante code te tonen.
Dan moet ik hele script vervangen.
Of ook niet, maar is je script dan zo geheim dat we het niet mogen zien, soms ;-)?
Dit is Swiftmailer, dan zul je ->attach(Swift_Attachment::fromPath('my-document.pdf')) moeten gebruiken.

Zie ook:
http://swiftmailer.org/docs/messages.html
Vergeet niet om SwiftMailer eerst te includeren:
require_once 'lib/swift_required.php';
Een kwestie van kijken naar de documentatie, en de nodige functies toevoegen. Daar hoef je niet steeds een ander script voor te zoeken.
Ik heb sowieso dom gedaan om Swift script te nemen, hoe eerder ik terug ga hoe beter het is toch?
SwiftMailer is goed, PHPmailer is ook goed.

Het zijn in ieder geval beiden prima libraries om heel gemakkelijk mails samen te kunnen stellen, waaronder het toevoegen van een attachment. Je kan ook zelf een PHP-functie bouwen om dit te doen door de inhoud te bufferen, uit te lezen en dergelijke, maar waarom niet gemakkelijk doen en een bestaande functie gebruiken?
Omdat ik daarmee nog nieuw mee ben en ik wilde mij PHP ervaring opbouwen.

Reageren