Amsio, wat een pauper partij is dat zeg. Bedrijf waar ik werk heeft daar een cluster staan maar alles is altijd te veel en te moeilijk bij Amsio.
Ik zou zeggen, zoek of huur een goeie partij in want van PHP versie naar PHP versie komt wat kennis bij kijken.
Sommige dingen moet je laten doen.... maar dat is mijn mening
dat ding heeft het voor altijd uitstekend gedaan als ondersteuning van de handelsactiviteiten. De industrie is slechts geïnteresseerd in de machine en die kan desnoods met een gebochelde krokodil worden aangeboden. Er is een fantastische contacten database opgebouwd en om hiermee iets te doen is een betere website nodig. Het is de vraag of ik met Amsio verder kan, dus sta ik open voor ideeën en voorstellen.
Als je geen problemen bij hen hebt, zou ik niet verder kijken. Een update van de PHP-versie is overigens vrij gewoon, hoewel het wel meteen flinke stap is.
Ik heb geen idee hoe oud de code is, maar als deze uit 2006 komt, zal er vast wel wat meer aan mankere, en dan met nadruk op e.v.t. veiligheid. Vooral je met contracten werkt, zou ik voor uiterste veiligheid kiezen.
Maar goed, als je de error_reporting en display_errors aan zou zetten, dan zou je mogelijk wat meer weten over eventuele punten die je aan moet passen.
?
Onbekende gebruiker
27-07-2015 09:56
Ik krijg het idee dat meneer van het topic niet doorheeft of weet wat er met code is als het "onderhouden" wordt.
De data is denk ik onderhouden en niet de code zelf. Er zullen bij een update naar een hogere versie van PHP best wta dingen omvallen, om maar te zwijgen over MySQL die word gebruikt ipv MySQLi of PDO.
Ik zou zeggen;
Vraag Amsio een nieuwe server op te zetten en pomp de data over naar de nieuwe server en kijk wat er omvalt, u zult versteld staan denk ik.
Code uit 2006 die goed "onderhouden" is en waarbij wij nu de vraag krijgen of dit te doen is en hoe of wat... lijkt mij op een kwestie dat de topic maker geen idee heeft wat er gaan gebeuren straks.
Bij code gaat de regel, Als het werkt niet aanzitten, niet op helaas.