Ik ben hier net nieuw omdat ik bezig ben met een crime game, en heb er nogal veel moeite mee.
Op elke pagina kreeg ik error's.. Ik heb al de index en de register.php kunnen maken.
Nu kunnen leden dus al registreren. Maar als ze geregistreerd zijn worden ze autom. naar nieuws.php verzonden/ En op die pagina zie ik die error:
Parse error: syntax error, unexpected '}' in C:\xampp\htdocs\nieuws.php on line 66
Ik zal ook even heel het bestand erbij halen zodanig dat jullie even kunnen zeggen wat ik kan veranderen en dat dit uiteindelijk wel werkt:
<?php
session_start();
ob_start();
include("./_menu_l.php");
?>
<table border='0' cellspacing='1' width='96%' bgcolor='#000' align="center">
<tr>
<td class='top'>
Mededelingen
</td>
</tr>
<tr>
<td class='inhoud'>
- Voor vragen contacteer je eerst een <font color=#39de00><b>Helpdesk</b></font> nadat je de <a href='informatie.php?x=2'><b><u>FAQ</u></b></a> hebt doorgenomen.<br>
- Fouten/Ideeën bij <font color=#ff0000><b>Jordy</b></font> melden per bericht.<br>
- <b>je wachtwoord is persoonlijk en mag enkel door jouw worden gebruikt!</b><br>
- Ben je gehackt? Contacteer : <b>[email protected]</b> met de reden van je account verlies.<br>
- Geprogrammeerde (klik)bots zijn niet toegestaan, bovendien kan hiervoor verbannen worden!<br>
- Vul je wachtwoord alleen in op http://localhost, Nooit ergens anders!<br>
- Neem een uniek wachtwoord om account verlies te vermeiden!<br>
- Behandel anderen zoals je zelf wilt behandelt worden!
</td>
</tr>
</table>
<br>
<table border='0' cellspacing='1' width='96%' bgcolor='#000' align="center">
<tr>
<td class='top'>
Nieuws Berichten
</td>
</tr>
<?phpphp
$sql = mysql_query("SELECT *, DATE_FORMAT(`date`, '%d-%m-%Y') AS `date` FROM `nieuws` ORDER BY `id` DESC LIMIT 0, 5") or die(mysql_error());
while($res = mysql_fetch_assoc($sql)){
?>
<tr>
<td class='inhoud'>
<span class='<?php=$res['type']; ?>'><?php=ucfirst($res['type']); ?>:</span> <span class='nieuwsitem'><?php=$res['titel']; ?></span>
<?php
if($__status == $__admin || $__status == 32){
echo "<a href='hqadminbasis.php?x=edit-news&id=".$res['id']."'>[edit]</a> - ";
echo "<a href='hqadminbasis.php?x=delete-news&id=".$res['id']."'>[verwijderen]</a>";
}
?>
<br />
<span style='color: #8e8e8e;'><?php=$res['date']; ?></span><br />
<?php=nl2br($res['item']); ?>
</td>
</tr>
<?php
}
?>
</table>
<?php include ("_menu_r.php"); ?>Alvast bedankt voor de hulp :)