Ik heb het idee dat het niet kan, maar wellicht weet iemand van jullie een oplossing.
- Een cronjob (php) checkt in database of er nog niet geprinte keukenbonnen zijn (WHERE geprint = 0 bijvoorbeeld)
- Indien ja; roep een javascript bestand aan om te printen
Het javascript bestand zet dan een Epson TM-88V-i bonnenprinter in werking om te printen.
- Een cronjob instellen is geen probleem
- Database verhaal ook niet
- De printer laten printen met JS ook niet
... maar die cronjob dat js bestand aan laten roepen... kan dat?
Als ik het goed begrijp kunnen die TM-printers via HTML/XML/JavaScript aangestuurd worden? Je zou een HTTP-request naar die printer kunnen sturen via Curl wellicht?
En als je echt JavaScript (en meer) wilt uitvoeren is node.js misschien iets, al heb ik daar verder geen ervaring mee.
Mja, daar zat ik ook al naar te kijken, het printen wordt nu gefaciliteerd door / met behulp van de browser maar wellicht moet je dus naar een oplossing toe die de printer rechtstreeks aanstuurt, zonder tussenkomst van een browser.
In dat cheesy filmpje waar ik eerder naar linkte (~2:50) zat iets over een ePOS-Print API - had je daar al naar gekeken?
Omstreeks ~4:05 wordt ook iets gezegd over ingebouwde webserver met PHP-ondersteuning.
HTML zeggen ze in dat filmpje maar verwijst elke keer naar toch een bestand met javascript erin.
XML heeft een bestand nodig van Epson online en ik wil het lokaal kunnen draaien
dus blijft javascript over
Dat werkt goed, echter nu met cronjob dus even een uitdaging
Misschien niet DE oplossing, maar je kan een html/php pagina toch ook openen?
Mompelt iets van weget. Ik weet even zo niet exact de juiste opties die je moet meegeven aan de wget lijn.