<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>tafels</title>
</head>
<body>
<?php
	for ($tafel=1; $tafel <=99 ; $tafel*= 1) {
		echo $teller. "<br>\n";
	}
?>
</body>
</html>

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Rekenmachine</title>
</head>
<body>
<form method="post" action="Tafelss.php">
	Tafels <br> <br>
	<p>Voer hier een getal in van 1 t/m 99: <input type="text" size="20"name="$tafel"></p>
	<input type="submit" value="Maak een tafeltje">
</body>
</html>

Het laat een wit scherm zien, ik heb alle codes zelf gemaakt dus waarschijnlijk klopt er iets niet.
Weet iemand hoe ik de opgevraagde tafel kan laten verschijnen op het scherm van 1 tot 10x dat getal.?
En klaar is Kees ;-)
Fijn Ward, maar ik ben bang dat Kees er niks van leert op deze manier, zoals Aar ook al schreef.
Dat is waar Jan, maar in minder dan 5 minuten googelen kun je bijna elke huiswerkopdracht oplossen. Ik vind dat scholieren en studenten in dat opzicht door hun docenten te veel aan hun lot worden overgelaten. Hier heb je een opdracht, zoek het verder zelf maar uit.

Daarnaast denk ik dat je, ook als ervaren developer, heel veel van de code van anderen kunt leren. Daar geldt een soort Pareto-principe, een 80/20-regel: om 20 goede scripts te kunnen schrijven, moet je minstens 80 scripts van anderen doornemen.

En mocht Kees nou echt geen talent voor programmeren hebben, dan kan hij fijn de rest van zijn dag besteden aan iets anders dat hij liever doet. :-)
Naja, zijn er ook genoeg die het wel weten. Ben geregeld klasgenoten van me tegengekomen op deze forums met vragen die ik toch echt zelf adhv de lessen had opgelost. Is een kwestie van niet opdagen of niet opletten en dan achteraf nog even wat maken.

Reageren