Ben nog bezig met bootstrap en zit met het volgende:
[Colum1][spacing][colum2]
Nu wil ik graag [Colum1] en [colum2] tegen elkaar aan zetten, dus zonder de spacing. Ik er een standaard code om de spacing te verwijderen tussen beide?
?
Onbekende gebruiker
06-10-2015 13:16
Eschwin Moerkerken, als je alleen de LG hanteert zal alles responsive worden behalve de grote schermen..
Alles word dus onder elkaar geplaatst.
Als je xs aangeeft zal het naast elkaar worden geplaatst.
Jij geeft aan als je LG aangeeft dat alles eronder ook 12 kolommen breedt zal zijn, ja klopt maar niet naast elkaar hoor.
Eschwin Moerkerken, als je alleen de LG hanteert zal alles responsive worden behalve de grote schermen..
Alles word dus onder elkaar geplaatst.
Als je xs aangeeft zal het naast elkaar worden geplaatst.
Jij geeft aan als je LG aangeeft dat alles eronder ook 12 kolommen breedt zal zijn, ja klopt maar niet naast elkaar hoor.
Als je alleen XS aangeeft dan nemen SM, MD en LG het over van XS (mits anders aangegeven). Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd, maar als je een LG aangeeft bijvoorbeeld 6 kolommen, en je specificeert geen MD, SM of XS dan krijgen deze automatisch 12 kolommen (dit is standaard). Als je iets niet specificeert, krijgt deze standaard 12 kolommen (fluid).
Ik denk dat de vraag van de topic starter inmiddels al wel is beantwoord. Mocht je meer willen lezen over het grid systeem van Bootstrap dan raad ik je aan om rustig de documentatie door te lezen.